کد خبر : 1852064 | 15 آبان 1401 ساعت 08:10 | 12.2K بازدید | 1 دیدگاه

از الان خیلی زود است که در این‌باره صحبت کنیم

جاوید: قهرمانی نه به ما تعلق دارد و نه دیگران

گلزن تیم فوتسال مس سونگون معتقد است که هنوز برای صحبت در مورد قهرمانی خیلی زود است.

جاوید: قهرمانی نه به ما تعلق دارد و نه دیگران

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که اعضای تیم مس سونگون بعد از شکست مقابل گیتی پسند حسابی از داوری شاکی هستند، مهدی جاوید که با 15 گل بهترین گلزن این تیم و لیگ به حساب می آید، ترجیح داد به این موضوع نپردازد. او با بیان این که صحبت در مورد داوری در حیطه کاری او نیست و جز محرومیت و جریمه حاصلی به همراه نخواهد داشت در خصوص شکست تیمش در بازی حساس هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال گفت: ما گل‌های بچگانه‌ای خوردیم و وقتی در یک بازی بزرگ، به این شکل گل می‌خورید، محکوم به شکست هستید. 

او ادامه داد: اگر امروز پیروز می‌شدیم، شرایط‌مان بهتر می‌شد اما هنوز صدر جدول هستیم و قهرمانی نه به ما تعلق دارد و نه سایر مدعیان. هنوز 14 هفته دیگر تا پایان فصل باقی مانده است. از الان خیلی زود است که در این مورد صحبت کنیم و به نظرم هر تیمی که ثبات بیشتری داشته باشد، آخر فصل جام را بالا خواهد برد.  

بازی گیتی پسند و مس قرار بود بدون تماشاگر برگزار شود ولی روز بازی تصمیم به حضور سی درصدی تماشاگران گرفته شد. جاوید در این خصوص گفت: همه بازیکنان ما سال‌ها تجربه حضور در میادین بین‌المللی را دارند و تحت تاثیر جو سالن قرار نمی‌گیرند. ما ۳ امتیاز بازی را به دلیل گل‌های بدی که دریافت کردیم، از دست دادیم. 

او در انتها تاکید کرد: به نظرم تا آخر لیگ تیم های مدعی، رقابت نزدیکی خواهند داشت. امسال علاوه بر گیتی ‌پسند و مس، تیم ‌های کراپ و سن ‌ایچ هم مدعی هستند و تیمی قهرمان می‌شود که ثبات بیشتری داشته باشد.

دیدگاه‌ها