کد خبر : 1852341 | 16 آبان 1401 ساعت 16:30 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

رقابت نفس‌گیر در سوپرلیگ زنان

پیکان - نفت؛ دوئلی که در این لیگ تماشایی است

هفته هشتم سوپرلیگ زنان درحالی به اتمام رسید که به مانند چند هفته‌ی گذشته، نگاه‌ها به نتایج پالایش نفت آبادان و پیکان تهران خیره مانده است.

پیکان - نفت؛ دوئلی که در این لیگ تماشایی است

به گزارش “ورزش سه” با شروع نیم فصل دوم سوپرلیگ فوتسال زنان و اتمام مسابقات در نخستین هفته از این رقابت‌ها، همچنان به مانند چند هفته‌ی گذشته شاهد رقابت سخت پالایش و پیکان هستیم.

پالایش نفت آبادان که با کسب ۲۱ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد در هفت مسابقه این فصل خود به پیروزی رسیده و تنها در دیدار هفته پنجم مقابل پیکان تهران شکست خورده است.
شاگردان پریسا امامی با تداوم پیروزی‌های متوالی خود حتی بعد از شکست مقابل پیکان همچنان در صدر جدول باقی ماندند تا با وجود هفته‌های طولانی تا اتمام این مسابقات، به نوعی سرنوشت قهرمانی در دستان خودشان باشد.

1760488

اما از سوی دیگر پیکان، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر نیز در اولین فصل از سوپرلیگ فوتسال زنان، در قامت یک مدعی ظاهر شده و بعد از گذشت هشت هفته از این مسابقات تاکنون هیچ شکستی را متحمل نشده است تا تنها تیم بدون باخت در جدول این مسابقات باشد.

1760489

شاگردان نیلوفر اردلان که بعد از کسب دو تساوی مقابل پالایش نفت آبادان و نصر فردیس، تا حدودی خود را از صدر جدول رده‌بندی دور می‌دیدند، با شکست پالایش صدرنشین و حفظ بردهای متوالی، خود را در کورس قهرمانی حفظ کردند و با توجه به اختلاف یک امتیازی با صدر جدول، چند هفته‌ای است که برای صدرنشینی منتظر لغزش کوچک پالایش نفت آبادان مانده‌اند.

این درحالی است که پیکان با ۳۰ گل زده و دریافت ۱۰ گل، تا اینجای مسابقات بهترین خط حمله و خط دفاعی لیگ را نیز در اختیار داشته است.

گفتنی است که بعد از پالایش نفت تهران ۲۱ امتیازی و پیکان ۲۰ امتیازی، نصر امید البرز با ۱۶ امتیاز در رتبه سوم جدول رده‌بندی قرار دارد.

دیدگاه‌ها