کد خبر : 1852384 | 16 آبان 1401 ساعت 21:18 | 13.4K بازدید | 8 دیدگاه

با اعلام رئیس فراکسیون ورزش:

حمایت مالی مجلس شورای اسلامی از تیم ملی

رئیس فراکسیون ورزش مجلس می‌گوید مجلس حمایت بودجه‌ای خوبی از فوتبال کرده است.

حمایت مالی مجلس شورای اسلامی از تیم ملی

به گزارش “ورزش سه” محمدمهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی درباره حمایت‌های مجلس از فدراسیون فوتبال در راستای حضور تیم ملی در جام جهانی قطر، گفت: ما از سال گذشته پیش‌بینی‌های لازم را برای حمایت از تیم ملی جهت حضور در جام جهانی انجام دادیم. در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ اعتبارات بسیار خوبی در این راستا در نظر گرفته شد، به عبارت دقیق‌تر مجلس امسال بودجه بسیار خوبی را برای فوتبال در نظر گرفت تا صرف آماده‌سازی تیم ملی فوتبال کشورمان برای مسابقات جام جهانی و انجام بازی‌های تدارکاتی شود.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین در خلال بررسی بودجه، با وزارت راه و شهرسازی جهت تأمین هواپیمای چارتری برای اعزام تیم ملی به مسابقات جام جهانی رایزنی شد و هر گاه فدراسیون فوتبال اعلام نیاز کرد، مجلس بودجه خوبی را در اختیار آنان قرار داد.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مجلس برنامه‌ای برای اعزام نماینده به همراه تیم ملی به مسابقات جام جهانی فوتبال دارد، گفت: ما معتقدیم که در شرایط فعلی نیازی به حضور نمایندگان در مسابقات جام جهانی نیست و هنوز کمیسیون فرهنگی مجلس تصمیم نگرفته است که نماینده‌ای به مسابقات جام جهانی برود.

وی در پایان گفت: البته ممکن است با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان یک یا دو نفر از نمایندگان مجلس به همراه تیم ملی به مسابقات جام جهانی فوتبال اعزام شوند، اما بنده قطعاً به قطر نمی‌روم و ترجیح می‌دهم که مسابقات تیم ملی را از کشورمان دنبال کنم.

دیدگاه‌ها