کد خبر : 1852416 | 17 آبان 1401 ساعت 08:33 | 11.8K بازدید | 2 دیدگاه

سفر مدیرعامل پرسپولیس به سوییس کنسل شد

باشگاه پرسپولیس امیدوار است که با ارائه مدارک خود در دادگاه CAS، رای پرونده گلر کروات سابق خود را بشکند.

سفر مدیرعامل پرسپولیس به سوییس کنسل شد

به گزارش ورزش ورزش سه، در شرایطی که پیش از این اعلام شده بود رضا درویش به همراه امیرعلی حسینی برای شرکت در دادگاه CAS به منظور دفاع از حقوق باشگاه پرسپولیس در پرونده بوژیدار رادوشوویچ، به سوییس خواهد رفت، سفر مدیرعامل پرسپولیس لغو شد تا مسئول امور بین‌الملل این باشگاه امروز به تنهایی عازم این کشور بشود.

رضا درویش در گفت‌وگو با محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر درباره علت لغو سفر خود گفت: یکی از همکاران به سوییس می‌رود اما من دیدم که ضرورتی ندارد و فردا هم یک جلسه داریم که بودن من بهتر است.

او در پاسخ به این سوال که آیا پرونده رادو، آخرین پرونده خارجی پرسپولیس است توضیح داد: آخرین پرونده ما مربوط به باشگاه کورتریک بود که ۶ هزار یورو جریمه به فیفا بدهکار بودیم و پرداخت کردیم. بابت خود محمد نادری حدود ۱۰۰ هزار یورو باید پرداخت می‌کردیم که من انجام دادم اما این ۶ هزار یورو باید بابت تاخیر به فیفا پرداخت می‌شد که روز شنبه پرداخت کردیم. تقریبا هیچ بدهی خارجی نداریم و فقط پرونده رادو است که امیدواریم مقداری از این حقوق از دست رفته را برگردانیم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره مدارکی که این باشگاه برای شکستن رای این پرونده در اختیار دارد گفت: ما دو پرداختی داشتیم که بازیکن با وجود اینکه گرفته بود، قبول نداشت اما ما اسنادی داریم و انشاالله ارائه می‌دهیم تا مبلغ را کم کنیم‌. یکی از شروط حضور در این دادگاه این است که شاید قبل از قطعی شدن حکم، بتوان به صورت توافقی، حل و فصل کرد؛ شاید در این صورت هم بتوانیم کاری را به نفع باشگاه انجام بدهیم تا این پول از جیب مردم و هواداران نرود.

باشگاه پرسپولیس براساس حکم فیفا ۸۶۶ هزار یورو به بوژیدار رادوشویچ بدهکار است که باتوجه به امضای قرارداد رادو با تیمی جدید احتمالا ۱۲ هزار دلار آن به صورت طبیعی از طلب این بازیکن کسر خواهد شد. البته پرداخت جریمه دیرکرد سالیانه و هزینه دادرسی برعهده باشگاه پرسپولیس است.

دیدگاه‌ها