کد خبر : 1852660 | 18 آبان 1401 ساعت 12:50 | 68.9K بازدید | 23 دیدگاه

کابوس بارسلونا: محرومیت شدید در انتظار لواندوفسکی

روبرت لواندوفسکی، ستاره 34 ساله بارسلونا، در جریان بازی لالیگا مقابل اوساسونا با کارت قرمز مواجه شد.

کابوس بارسلونا: محرومیت شدید در انتظار لواندوفسکی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژاوی هرناندز، پس از شکست 3-2 رئال مادرید مقابل رایو وایکانو در روز دوشنبه، شب گذشته مقابل اوساسونا به برتری دست یافتند و با اقتدار در صدر جدول لالیگا قرار گرفتند. اما روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسلونا در این دیدار و به دلیل برخورد با آرنجش با دیوید گارسیا، کارت زرد دوم خود را دریافت کرد و توسط خسوس گیل مانزانو از زمین اخراج شد. این بازیکن در دقیقه 20 اولین کارت زرد خود را گرفته بود و در ادامه با دریافت کارت دوم زمین را ترک کرد. اما علیرغم این اتفاق نیز بارسلونا در این دیدار دشوار به برتری رسید و توانست سه امتیاز حساس آن را از آن خود کند.

1761052

اما روبرت لواندوفسکی بعد از دریافت کارت دوم به شدت به داور اعتراض کرد و معتقد بود تصمیم مانزانو در این رابطه درست نبوده است. نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد احتمال دارد در صورت گزارش گروه داوری علیه روبرت لواندوفسکی، این ستاره گلزن، محرومیتی چهار جلسه‌ای را بعد از جام جهانی تجربه کند.

روبرت لواندوفسکی در حال حاضر با زدن 13 گل و با اقتدار در صدر جدول گلزنان لالیگا قرار دارد و در اسپانیا شروع فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده است. در این کورس نفس‌گیر و حساس با رئال مادرید، محرومیت احتمالی روبرت لواندوفسکی بعد از جام جهانی را می‌توان بدترین خبر ممکن برای ژاوی و کادر فنی بارسلونا توصیف کرد.

دیدگاه‌ها