کد خبر : 1852683 | 18 آبان 1401 ساعت 15:00 | 7.7K بازدید | 7 دیدگاه

شخصیت‌مان را نشان دادیم

پدری: این پیروزی نتیجه ایمان و خودباوری بود

پدری شب گذشته یکی از دو گل بارسا برابر اوساسونا را به ثمر رساند و پیروزی با ارزش تیم 10 نفره بارسا را نتیجه ایمان و خودباوری بالای بازیکنان دانست.

پدری: این پیروزی نتیجه ایمان و خودباوری بود

به گزارش "ورزش سه"، شب دوم هفته چهاردهم لالیگا با پیروزی بارسلونای 10 نفره به پایان رسید. شاگردان ژاوی که بامداد امروز در پامپلونا میهمان اوساسونا بودند، در شبی سخت در حالی که 1-0 عقب بودند و در ادامه روبرت لواندوفسکی را هم به دلیل اخراج از دست دادند، دست به کاری بزرگ زدند و 1-2 برنده شدند. برای کاتالان‌ها در این دیدار پدری (48) و رافینیا (85) گلزنی کردند. 

بارسا با این برد ارزشمند 37 امتیازی شد و اختلافش با رئال مادرید را به پنج امتیاز افزایش داد؛ اگرچه کهکشانی‌ها هنوز بازی هفته چهاردهم خود را انجام نداده‌اند.

1761129

پدری، هافبک ارزشمند بارسا، در مورد این پیروزی دشوار به موندودپورتیوو گفت:«بازی به خصوص پس از اخراج لواندوفسکی سخت شد. ما یک گل هم عقب بودیم و همه چیز دشوار به نظر می رسید. معتقدم کارت زرد اول لواندوفسکی سخت‌گیرانه بود. گل اوساسونا هم فکر می کنم باید مردود می شد چون قبل از آن روی مارکوس آلونسو خطا شد. در واقع به خاطر شخصیت تیمی بالای‌مان برنده شدیم. این برد نتیجه ایمان و خودباوری بازیکنان و شخصیت بالای تیم بود.»

1761131

پدری ادامه داد:«وقتی به رختکن رفتیم، می دانستیم که در نیمه دوم هم باید خوب دفاع کنیم و هم سعی کنیم گل تساوی را بزنیم. می دانستیم شانس زدن گل تساوی و حتی برتری را خواهیم داشت ولی مهم بود گل دیگری دریافت نکنیم. اوساسونا جنگنده و پرفشار بازی می کرد و البته انتظار چنین بازی سختی را هم داشتیم. سه امتیاز بسیار باارزش را کسب کردیم و صدرنشین به استقبال جام جهانی خواهیم رفت.»

دیدگاه‌ها