کد خبر : 1852698 | 18 آبان 1401 ساعت 15:54 | 37.5K بازدید | 10 دیدگاه

ساپینتو راضی به جدایی حامدی‌فر و زواری می‌شود؟

نفت آبادان خواهان بازگشت دو جوان استقلالی

باشگاه نفت آبادان برای بازگشت دو بازیکن جوان خود که در ابتدای فصل راهی استقلال شدند،‌ تلاش خواهد کرد.

نفت آبادان خواهان بازگشت دو جوان استقلالی

به گزارش "ورزش سه"، امید حامدی‌فر و محمدحسین زواری دو بازیکن جوانی هستند که در ابتدای فصل و در زمان مدیریت مصطفی آجورلو با عقد قرارداد رسمی به استقلال پیوستند. این دو بازیکن جوان که درباره شان گفته می‌شد توانمندی های زیادی دارند اما با گذشت 11 هفته از رقابت‌های لیگ برتر حتی یک دقیقه هم فرصت حضور در ترکیب استقلال را پیدا نکرده‌اند.

با توجه به ترافیک موجود در اکثر خطوط استقلال دو بازیکن جوان این تیم نتوانستند نظر مساعد ساپینتو را جلب کنند و برای تیم خود به میدان بروند. البته که زواری مدتی به دلیل مصدومیت در تمرینات گروهی نیز غایب بود.

با توجه به اینکه دو بازیکن مذکور در ادامه فصل نیز احتمالا فرصت زیادی برای حضور در ترکیب به دست نمی‌آورند، بحث هایی درباره جدایی آنها مطرح شده است. اگرچه حامدی‌فر چند روز قبل در مصاحبه‌ای با خبرنگار ما اعلام کرد که مسئولان استقلال از او خواسته اند فکر جدایی به سرش نزند اما نمی‌توان به سرنوشت این دو بازیکن جوان بی توجه بود.

در این خصوص گفته می‌شود باشگاه نفت آبادان که در قعرجدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفته، به دنبال راهی برای بازگرداندن دو ستاره فصل پیش خود است. مسئولان نفت در این باره اقدامات مقدماتی را نیز صورت داده‌اند تا بتوانند در نیم فصل مسابقات دو بازیکن سابق خود را به صورت قرضی هم که شده برگردانند و از آنها بازی بگیرند.

مساله مهم موافقت باشگاه استقلال با جدایی زواری و حامدی‌فر است. نفتی‌ها در آینده با مسئولان استقلال به طور رسمی بر سر به خدمت گرفتن این دو بازیکن وارد مذاکره می‌شوند و باید دید آنها در نیم فصل مسابقات چه سرنوشتی پیدا خواهند کرد.

دیدگاه‌ها