کد خبر : 1852699 | 18 آبان 1401 ساعت 16:20 | 32.5K بازدید | 49 دیدگاه

تقدیم پیروزی به جرارد پیکه

خشم بارسایی‌ها: هم اوساسونا را بردیم، هم داور رئالی را!

پس از پیروزی 1-2 بارسا در زمین اوساسونا، بازیکنان این تیم در رختکن یک جمله را بیشتر از هر چیزی تکرار می کردند؛ امشب اوساسونا و داور رئالی را باهم شکست دادیم.

خشم بارسایی‌ها: هم اوساسونا را بردیم، هم داور رئالی را!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم لالیگا به مصاف اوساسونا رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی رسید.آنها گل اول را از حریف دریافت کردند اما با دو گل پدری و رافینیا موفق شدند نتیجه را به سود خودشان تغییر دهند تا سه امتیاز ارزشمند این دیدار را به دست آورند و همچنان در صدر جدول رده‌بندی لالیگا بمانند. 

1760934
1760933


این بازی، داوری پر از جنجالی داشت که بارها و بارها اعتراض بازیکنان و کادر فنی بارسا را نیز موجب شد. ژاوی یک کارت زرد گرفت و پیکه نیز به دلیل اعتراض به داوری در پایان نیمه اول با کارت قرمز مواجه شد اما یکی از اتفاقات عجیبی که رخ داد مربوط به اخراج لواندوفسکی از زمین بازی بود. 
این ستاره لهستانی بارسا در دقیقه 11 بازی به دلیل خطا روی بازیکن اوساسونا از داور بازی کارت زرد گرفت و 20 دقیقه بعد بود که خیل مانسانو، تصمیم گرفت کارت زرد دوم را روی یک صحنه درگیری لوا با یکی دیگر از بازیکنان حریف به او نشان دهد و این بازیکن را از زمین اخراج کند. 

1761179

تصمیم این داور اسپانیایی با اعتراض شدید او و دیگر بازیکنان بارسا همراه بود اما در نهایت، لواندوفسکی مجبور شد این تصمیم را بپذیرد و از زمین بازی بیرون برود تا خیلی زود تیمش را 10 نفره کند و بازی بعدی آنها برابر اسپانیول را هم که پس از پایان جام جهانی 2022 قطر برگزار خواهد شد از دست بدهد. مانسانو بین دو نیمه  به جرارد پیکه هم به خاطر اعتراضاتش کارت قرمز نشان داد. 

1761177

نکته جالب اینجاست که خیل مانسانو پیش از این رکورد جالبی را در اخراج بازیکنان بارسلونا از زمین بازی به خودش اختصاص داده بود و به نظر می‌رسد که حالا کلکسیون کارت‌های قرمزش به ستاره‌های بارسا را تکمیل کرده است. 
این داور اسپانیایی قبلا لیونل مسی، نیمار و لوئیز سوارز را با پیراهن بارسلونا اخراج کرده بود تا خودش را به عنوان گربه سیاه بازیکنان بزرگ این تیم معرفی کرده باشد، اقدام او در بازی شب گذشته این تیم برابر اوساسونا نیز مهر تاییدی بر این موضوع بود.

1761178

طبق ادعای داریو مونته‌نگرو، خبرنگار حوزه بارسلونای برنامه ال‌چیرینگیتو، بازیکنان بارسا در رختکن شدیدا از قضاوت مانسانو عصبانی بودند و مرتب تکرار می کردند که هم اوساسونا را شکست دادند و هم داور رئالی بازی را. آنها معتقد بودند نبرد نابرابر 10 به 12 را با برد پشت سر گذاشتند. بارسایی ها بین دو نیمه و در رختکن وقتی متوجه شدند پیکه هم اخراج شده، هم قسم شدند تا هر طور شده در نیمه دوم ورق را برگردانند و در پایان بازی نیز پیروزی را به پیکه تقدیم کردند. او برای آخرین بار بود که در فهرست بارسا قرار می گرفت و رسما از فوتبال بازنشسته شد.

دیدگاه‌ها