کد خبر : 1852708 | 18 آبان 1401 ساعت 17:10 | 23.9K بازدید | 7 دیدگاه

گزارش:

پایان دوران فوتبال جرارد پیکه با یک رکورد منفی

جرارد پیکه در آخرین شب فوتبالی‌اش، پس از پایان نیمه اول دیدار بارسا و اوساسونا، از داور کارت قرمز گرفت و به این ترتیب رکوردی جدید را برای خود ثبت کرد.

پایان دوران فوتبال جرارد پیکه با یک رکورد منفی

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم لالیگا به مصاف اوساسونا رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی رسید. آنها نیمه اول این بازی را با شکست به پایان بردند و تصمیمات داوری خصوصا در زمینه نشان دادن کارت زرد دوم به روبرت لواندوفسکی و اخراج او از زمین باعث شد که اعتراض بسیاری از سوی کادر فنی و بازیکنان این تیم خطاب به داور صورت بگیرد.

1761087
1760966

پیکه پس از سوت پایان نیمه اول به سمت داور رفت و شروع به صحبت کردن با او کرد و مشخص بود که بسیار عصبانی است و در حال بحث شدیدی با خیل مانسانو است که در نهایت باعث شد که کارت قرمزی را نیز از داور دریافت کند. به این ترتیب دوران فوتبال پیکه با یک کارت قرمز به اتمام رسید. او به داور بازی گفت:«تو بیش از هر داوری با بارسا مشکل داری و همیشه قصد آسیب زدن به ما را داشته ای.» پیکه توهین بدی هم به داور بازی کرد.

1761105

در هر صورت با این کارت قرمز، پیکه توانست با یک رکورد منفی در بارسا هم برابری کند. او حالا به طور مشترک با هریستو استویچکوف، بیشتر از هر بازیکنی در تاریخ بارسلونا اخراج شده است. هر دو یازده بار اخراج شده اند و در رتبه سوم پپ گواردیولا با 9 اخراج قرار دارد.

1761111

دیدگاه‌ها