کد خبر : 1852776 | 18 آبان 1401 ساعت 23:35 | 13.3K بازدید | 9 دیدگاه

هری مگوایر: عاشق پیروزی 0-1 هستم!

هری مگوایر، مدافع باتجربه منچستریونایتد، مدعی شد عاشق دفاع کردن از دروازه تیمش است.

هری مگوایر: عاشق پیروزی 0-1 هستم!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در سال های اخیر نتایج چندان خوبی نگرفته و هری مگوایر، مدافع انگلیسی و گران قیمت این باشگاه، یکی از اهداف اصلی انتقادات نسبت به عملکرد این تیم بوده است. حالا هری مگوایر در مصاحبه ای اذعان داشت از دفاع کردن از دروازه تیمش لذت می برد و برتری با نتیجه 0-1، نتیجه مورد علاقه این مدافع باتجربه است.

1733275

هری مگوایر گفت: "به عنوان یک مدافع میانی دوست دارم از محوطه جریمه و دروازه خودی دفاع کنم و 20 دقیقه آخر دیدار در مقابل وستهم واقعا برایم لذت بخش بود. اگرچه این شرایط واقعا دشوار و پرتنش است، اما من و لیساندرو مارتینز در مورد این کار با هم صحبت می‌کردیم و شما عاشق تجربه چنین لحظاتی هستید. شما می خواهید از دروازه دفاع کرده و کلین شیت کنید. پس هر کاری که می توانید انجام دهید تا توپ را از خط دروازه دور نگه دارید و فکر می کنم ما در 20 دقیقه آخر بازی با وستهم این کار را واقعا خوب انجام دادیم.

بدیهی است که ما می خواهیم کمی بهتر بازی کرده و در حفظ توپ نسبت به دقایق پایانی بهتر عمل کنیم. حس می‌کردم در 70 دقیقه اول بازی را به خوبی کنترل کرده‌ایم، اما در 20 دقیقه آخر این اتفاق رخ داد. بنابراین این ضعفی است که باید روی آن کار کنیم و نباید اینقدر کرنر یا ضربه ایستگاهی به حریف بدهیم. اما به عنوان یک مدافع میانی از این شرایط لذت می برید و این هدف مدنظر شماست. شما می خواهید از دروازه دفاع کرده و کلین شیت کنید و 1-0 پیروز شوید. این نتیجه همیشه برای یک مدافع میانی بهترین اتفاق است."

دیدگاه‌ها