کد خبر : 1852798 | 19 آبان 1401 ساعت 07:15 | 32.5K بازدید | 7 دیدگاه

ستاره فراموش‌شده، نقش اول حذف زودهنگام تاتنهام

ناتینگهام فارست موفق شد با درخشش جسی لینگارد در رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس تاتنهام را از دور این رقابت‌ها حذف کند.

ستاره فراموش‌شده، نقش اول حذف زودهنگام تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، مرحله سوم جام اتحادیه انگلیس در شب گذشته میان تاتنهام و ناتینگهام فارست برگزار شد و شاگردان استیو کوپر موفق شدند با نتیجه 2 بر صفر شاگردان آنتونیو کونته را مغلوب کنند.
پس از اینکه در تابستان امسال، باشگاه ریشه دار و با اصالت ناتینگهام موفق شد به لیگ برتر صعود کند سران این باشگاه دست به جیب شدند و برای جذب بازیکنان جدید حسابی ریخت و پاش کردند. یکی از ورودی های بزرگ این باشگاه، هافبک سابق یونایتد یعنی جسی لینگارد بود.

1761447
پس از رفتار سردی که در منچستر طی سالیان اخیر با لینگارد صورت گرفت او مجبور به ترک باشگاه دوران کودکی خود شد و به صورت رایگان به ناتینگهام فارست پیوست.

جسی لینگارد که زمانی در یونایتد بازیکنی خوش نقش و تکنیکی محسوب می‌شد و هواداران یونایتد به او لقب جسی مسی را داده بودند، چند سالی است که کم‌فروغ ظاهر شده و آخرین دورانِ درخشان او به نیم فصلی که به طور قرضی در وستهام بازی می کرد، برمی‌گردد.

1761446

اما در دیدار شب گذشته که در ورزشگاه خانگی آنها یعنی سیتی گراوند برگزار می شد، لینگارد با اختلاف بهترین بازیکن میدان بود و توانست با ارسال یک پاس گل و به ثمر رساندن یک گل، نقشی کلیدی در حذف زودهنگام تاتنهام ایفا کند.
او 78 دقیقه در این دیدار به میدان رفت و با دریافت نمره 8.6 بهترین بازیکن میدان لقب گرفت.

1761448

با وجود هزینه‌های زیادی که سران ناتینگهام فارست در تابستان متحمل شدند، آنها پس از گذشت سه ماه در قعر جدول لیگ انگلیس قرار دارند و اولین گزینه برای سقوط به چمپیونشیپ هستند اما این برد در کارابائو کاپ روحیه بازیکنان ناتینگهام را بهبود بخشید و فشارهای وارد شده بر استیو کوپر را کمی کاهش خواهد داد.

ویدئو: 264112

دیدگاه‌ها