کد خبر : 1852816 | 19 آبان 1401 ساعت 09:50 | 11.9K بازدید | 3 دیدگاه

کونته: هری کین از شدت خستگی نمی‌توانست بازی کند

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، می‌گوید هری کین به حدی از فشردگی مسابقات خسته بود که توانایی همراهی این تیم را نداشت.

کونته: هری کین از شدت خستگی نمی‌توانست بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام شب گذشته در چارچوب رقابت‌های جام اتحادیه به مصاف ناتینگهام فارست رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم شکست خورد تا از دور مسابقات حذف شود. 
فارست که امسال به لیگ برتر انگلیس صعود کرده است، علیرغم هزینه سنگینی که در تابستان داشت نتوانسته در لیگ برتر نتیجه بگیرد اما با این پیروزی و صعود به مرحله بعدی جام اتحادیه کمی امیدوار شد. این در حالی است که شاید کمتر کسی انتظار حذف تاتنهام در این بازی را داشت. 
کونته پس از پایان این بازی درباره شرایط کین به خبرنگاران گفت:« ما تا امروز صبح صبر کردیم تا ببینیم که آیا هری می‌تواند در زمین حضور پیدا کند یا خیر. اما در این شرایط او تنها مهاجمی بود که داشتیم. به همین دلیل من فقط می‌توانم از او تشکر کنم که در دسترسم بود و حاضر شد در این بازی به میدان برود.»

1761410

سرمربی تاتنهام درباره مشکل این بازیکن اظهار داشت:« مشکل خستگی بیش از حد بود. او خیلی خیلی خسته بود. روز گذشته ما جلسه تمرینی سبکی داشتیم، با این حال او در مقطعی کنار رفت تا بتواند دوباره کمی انرژی بگیرد و به کارش در تمرینات ادامه دهد اما او مشکلی ندارد. مسئله فقط خستگی بیش از حد است که طبیعی است چون هری در همه دیدارها به میدان رفته است. وقتی شما بازیکنی مانند او دارید، این‌که تصمیم بگیرید به او در زمین بازی ندهید، دشوار است.»
او با تمجید از رفتار حرفه‌ای کین اضافه کرد:« شاید دیگران ممکن بود کمی خودخواه باشند چون در فاصله یک هفته باید در جام جهانی بازی کنند. در عوض، کین نشان داد که چه انسان و بازیکن خوبی است. اگر کین به من می‌گفت که نمی‌خواهد در ترکیب اصلی باشد تا از مصدومیتش جلوگیری کند، خیلی سخت می‌شد.»
 

دیدگاه‌ها