کد خبر : 1852874 | 19 آبان 1401 ساعت 17:23 | 13.4K بازدید | 15 دیدگاه

گزارش مارکا

فرار کارلو آنچلوتی از جریمه و محرومیت

اظهارنظر کارلو آنچلوتی بر علیه داور بازی رئال-خیرونا برای او نه جریمه ای در پی داشت و نه اینکه محروم خواهد شد.

فرار کارلو آنچلوتی از جریمه و محرومیت

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید یکشنبه هفته گذشته در برنابئو برابر حریف ته جدولی خود خیرونا با تساوی 1-1 متوقف شد. رئال با گل وینیسیوس پیش بود اما در دقیقه 78 ملرو لوپز، داور بازی، با دخالت وی ای آر و بازبینی صحنه، برخورد توپ به دست مارکو آسنسیو را پنالتی اعلام کرد تا خیرونا به این شکل گل مساوی را بزند. لوپز در ابتدا دستور به ادامه بازی داده بود.

1758457

در تکرار تصاویر مشخص است که توپ ابتدا به سینه آسنسیو برخورد می کند اما در نهایت تشخیص داور پنالتی بود. بسیاری از کارشناسان داوری اسپانیا معتقدند تصمیم داور اشتباه بود و رئالی ها نیز به این تصمیم اعتراض زیادی داشتند. کارلو آنچلوتی، مربی رئال، در نشست خبری پس از بازی در اظهارنظری تند گفت که آن صحنه اصلا پنالتی نبود و داور پنالتی را به ضرر تیمش اختراع کرد.

1758410

 کمیته انضباطی فوتبال اسپانیا چهارشنبه هفته پیش جلسه‌ای داشت و به شکایت کمیته داوران اسپانیا از کارلتو رسیدگی کرد. کمیته داوران اسپانیا اظهارات آنچلوتی را توهینی به جامعه داوری عنوان کرده بود اما پس از دفاعیات کارلتو، در نهایت قاضی پرونده تصمیم به رد شکایت گرفت و جریمه و محرومیتی برای مربی ایتالیایی در نظر گرفته نشد. کمیته داوران محرومیت دو تا چهار جلسه ای را برای آنچلوتی درخواست کرده بود.

باشگاه رئال مادرید اطمینان داشت که کارلو آنچلوتی محروم نخواهد شد چرا که او از عبارتی استفاده کرده بود که در ایتالیا مرسوم است. در واقع منظور کارلتو این نبود که داور عامدانه به ضرر رئال سوت زده است. 

دیدگاه‌ها