کد خبر : 1852880 | 19 آبان 1401 ساعت 17:56 | 20.3K بازدید | 18 دیدگاه

بودن مسی برای تیم حیاتی است

اسکالونی: امیدوارم این آخرین جام جهانی مسی نباشد

مربی تیم ملی آرژانتین ابراز امیدواری کرد که لیونل مسی بتواند در جام جهانی 2026 نیز برای آرژانتین به میدان برود. مسی پیشتر گفته بود، جام جهانی 2022 آخرین جام جهانی‌اش خواهد بود.

اسکالونی: امیدوارم این آخرین جام جهانی مسی نباشد

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی اخیرا در جریان یک مصاحبه گفت که جام جهانی 2022 آخرین فرصتش برای کسب قهرمانی جهان با آرژانتین است و بسیار بعید می داند در جام جهانی 2026 نیز برای آلبی سلسته به میدان برود. مسی در بهترین فرم فوتبالی خود قرار داشت اما در یکی دو هفته اخیر دچار مصدومیت عضلانی مختصر شده است. مسی 35 ساله است و در جام جهانی بعدی 39 ساله خواهد بود.

1761613

لیونل اسکالونی در مصاحبه با تی ان تی اسپورتس گفت که امیدوار است مسی چهار سال بعد نیز کاپیتان آرژانتین در جام جهانی باشد:«این شاید آخرین جام جهانی مسی باشد ولی امیدوارم اینطور نباشد. او را شاد و خوشحال در زمین می بینم و باعث خوشحالی میلیون ها آرژانتینی می شود. البته فکر می کنم هر فوتبال‌دوستی از تماشای بازی های مسی لذت می برد. همه دوست دارند او سال های بیشتری در فوتبال باشد و اینکه از تماشای بازی هایش برای مدتی طولانی لذت ببریم. امیدوارم مسی همچنان در زمین حس راحتی و خوشحالی داشته باشد.»

آرژانتین در جام جهانی با عربستان سعودی، مکزیک و لهستان هم گروه است و اول آذر باید به مصاف عربستان برود. اسکالونی ادامه داد:«مهمترین بازی جام برای ما اولین بازی است. دیداری که قطعا هیجان انگیز خواهد بود و دوست دارم همه بازیکنانم در دسترس باشند. معتقدم در همه تیم ها بازیکنانی خواهیم داشت که در 100 درصد آمادگی نیستند ولی ایده من این است که آماده‌ترین‌ها را به قطر ببرم. مسی الان کمی مصدوم است ولی حضور او برای تیم ضروری است و اطمینان دارم در بهترین شرایط به اولین بازی خواهد رسید.»

دیدگاه‌ها