کد خبر : 1853027 | 20 آبان 1401 ساعت 18:40 | 105.4K بازدید | 18 دیدگاه

اورلین شوامنی:

امباپه گفت مادرید را رها کن و به پی‌اس‌جی بیا

اورلین شوامنی، ستاره فرانسوی رئال مادرید، می‌گوید کیلیان امباپه پیش از انتقالش به تیم مادریدی سعی داشته او را برای پیوستن به پی‌اس‌جی متقاعد کند.

امباپه گفت مادرید را رها کن و به پی‌اس‌جی بیا

به گزارش "ورزش سه"، شوامنی امسال تابستان با قراردادی به ارزش 100 میلیون یورو از موناکو به رئال مادرید پیوست. این ستاره 22ساله را چندین باشگاه بزرگ اروپایی می‌خواستند ولی او در نهایت تصمیم گرفت فوتبالش را در پایتخت اسپانیا ادامه بدهد.

این هافبک دفاعی فرانسوی حالا در یک مصاحبه فاش کرد که هم‌تیمی‌اش در تیم ملی فرانسه، کیلیان امباپه، پیش از آنکه تصمیم بگیرد راهی رئال شود با او صحبت کرده و سعی داشته راضی‌اش کند به جای رئال راهی پاری سن ژرمن شود.

1762013

شوامنی به نشریه اکیپ گفت:" با کیلیان صحبت خیلی جالبی داشتم. می‌خواست بداند که برنامه‌ام چیست و می‌خواهم چه کار بکنم. من هم پرسیدم که او می‌خواهد چکار بکند و آیا راهی رئال می‌شود یا نه. در ماه ژوئن کیلیان تصمیمش را برای ماندن در پی‌اس‌جی گرفته بود و در صحبتی که با هم داشتیم به کیمپمبه اشاره کرد و گفت تو هم باید به پاریس بیایی تا جمع‌مان جمع بشود. معطل نکن و بیا. ولی من از خیلی وقت پیش تصمیم خودم را گرفته بودم".

شوامنی از زمانی که به رئال مادرید پیوسته موفق شده در این تیم جا بیفتد و جایگاه خود را تثبیت کند. او تا این لحظه برای تیم کارلو آنچلوتی در رقابتهای مختلف 18 بار به میدان رفته است.

1762014

دیدگاه‌ها