کد خبر : 1853045 | 20 آبان 1401 ساعت 21:40 | 73.6K بازدید | 15 دیدگاه

پاتریس اورا:

رابطه من و بارسا؟ عشق و نفرت همزمان

پاتریس اورا، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید با اینکه احترام فوق‌العاده‌ای برای بارسلونا قائل است ولی معتقد است شیاطین سرخ در لیگ اروپا از سد بلوگرانا خواهند گذشت.

رابطه من و بارسا؟ عشق و نفرت همزمان

به گزارش "ورزش سه"، بعد از عملکرد ناامیدکننده بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا و حذف شدن از مرحله گروهی رقابتها این تیم کاتالان به عنوان تیم سوم گروه خود به لیگ اروپا راه یافت تا ادامه فصل رقابتهای قاره‌ای اروپا را در این لیگ دنبال کند.

در مراسم قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا مشخص شد منچستریونایتد که این فصل را از آغاز در لیگ اروپا شروع کرد باید در این مرحله به مصاف بارسا برود. قرعه‌ای که یکی از جذاب‌ترین مسابقات مرحله یک هشتم این لیگ را رقم زد.

1762061

پاتریس اورا که یکی از اسطوره‌های منچستریونایتد به حساب می‌آید می‌گوید از این قرعه هیجان‌زده شده چرا که علاوه بر عشق بدون قید و شرطی که نسبت به یونایتد دارد مدتها است رابطه‌ای از عشق و نفرت همزمان با بارسلونا داشته است.

او در یک مصاحبه گفت:" راستش را بخواهید بارسلونا تیمی است که من هم عاشقش هستم و هم از آن تنفر دارم. می‌پرسید چرا تنفر؟ چون آنها سه بار قهرمانی چمپیونزلیگ را از من گرفتند.

ولی حتی وقتی شکست‌مان می‌دادند دوست‌شان هم داشتم. چون برای این باشگاه همیشه احترام زیادی قائل بودم. به همین خاطر است که می‌گویم بازی یونایتد و بارسلونا بزرگترین بازی است و می‌دانم بینندگانی پرشمار خواهد داشت. به نظر من که این بازی به اندازه فینال چمپیونزلیگ جذاب است".

1422617

دیدگاه‌ها