کد خبر : 1853060 | 21 آبان 1401 ساعت 02:08 | 94K بازدید | 23 دیدگاه

پرواز شارلروا - دوحه به مقصد نرسید

خبری از ستاره سابق استقلال در لیست تیم ملی نیست

لیست تیم ملی ایران در جام جهانی قطر در حالی طی ۴۸ ساعت آینده اعلام خواهد شد که خبری از امیرحسین حسین‌زاده، وینگر سابق استقلال در این لیست نیست.

خبری از ستاره سابق استقلال در لیست تیم ملی نیست

به گزارش "ورزش سه"، حسین‌زاده که فصل گذشته یکی از ستاره‌های آبی‌های پایتخت بود و نقش زیادی در قهرمانی این تیم داشت با شروع فصل نقل و انتقالات ساز رفتن را کوک کرد.
وینگر جوان استقلال که به دستور فرهاد مجیدی از تیم سقوط کرده سایپا خریداری شد و در ابتدا با انتقادات زیادی از سوی هواداران روبه‌رو بود، رفته رفته و با اعتماد مجیدی به این بازیکن، تبدیل به مهره ثابت و بی‌جانشین استقلال شد. حسین‌زاده به قدری رضایت سرمربیش را جلب کرده بود که عملکردش منجر به خروج زودهنگام قاسمی‌نژاد از این تیم شد.

بازیکنی که طی یک سال از یک تیم سقوط کرده به تیم قهرمان لیگ برتر کوچ کرده بود، با جاه‌طلبی خواستار ترانسفر اروپایی شد و به مقصدی آشنا برای هواداران استقلال رفت.

امیرحسین، هفته‌های نخست را به دلیل صادر نشدن itc از دست داد اما پس از چند هفته به ترکیب تیمش اضافه شد و حتی گل هم زد. اما این درخشش برای سرمربی پرتغالی تیم ملی کافی نبود و وینگر مورد علاقه اسکوچیچ جام جهانی قطر را از دست داد.

دیدگاه‌ها