کد خبر : 1853131 | 21 آبان 1401 ساعت 13:38 | 26.2K بازدید | 21 دیدگاه

واکنش بازیکنان لیورپول به رویارویی با رئال: دوباره!

ابراهیما کوناته، مدافع لیورپول، از واکنش بازیکنان این تیم به رویارویی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان پرده برداشت.

واکنش بازیکنان لیورپول به رویارویی با رئال: دوباره!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فصل گذشته در فینال لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید شکست خورد و نتوانست انتقام فینال لیگ قهرمانان 2018 را از این تیم بگیرد. 
قرعه‌کشی مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان هفته گذشته برگزار شد و شاگردان یورگن کلوپ بار دیگر با قرعه رئال مادرید روبرو شدند تا فینال فصل گذشته این فصل خیلی زود تکرار شود. 
این در حالی است که آنها دو فصل قبل نیز در مرحله یک چهارم نهایی با رئال روبرو شده بودند و در آن بازی نیز شکست خورده و از رسیدن به مرحله بعدی بازمانده بودند. 
کلوپ پیش از این گفته بود که از رویارویی دوباره با این تیم خوشحال است و از نظر او بازی با رئال بازی بسیار خاصی است که اهمیت بسیاری نیز برای لیورپول دارد. 

1717329

حالا کوناته نیز در این باره صحبت کرده و از واکنش بازیکنان این تیم به رویارویی با رئال مادرید پرده برداشته است. 
این بازیکن در این باره به خبرنگاران گفت:« احساس ما پس از این که قرعه رئال مادرید درآمد این بود که گفتیم «دوباره؟!» اما این بار باید به آنها نشان دهیم که لیورپول واقعی چه تیمی است. ما می‌دانیم که بازی برابر رئال مادرید به هیچ وجه آسان نخواهد بود اما به همین دلیل است که عاشق فوتبال هستیم. من بی‌صبرانه منتظر بازی در برنابئو هستم.»
با توجه به این که رئال به عنوان صدرنشین و لیورپول به عنوان تیم دوم به این مرحله صعود کرده است، بازی اول در آنفیلد و بازی دوم به میزبانی رئال در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد. 
 

دیدگاه‌ها