کد خبر : 1853150 | 21 آبان 1401 ساعت 15:39 | 46.1K بازدید | 12 دیدگاه

گواردیولا: دیگر این‌قدر طولانی جایی نمی‌مانم

پپ گواردیولا مدعی شد بعید است دیگر دوره ای اینقدر طولانی در باشگاه دیگری بماند.

گواردیولا: دیگر این‌قدر طولانی جایی نمی‌مانم

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا چهار فصل هدایت بارسلونا را بر عهده داشت و سپس سه سال را در بایرن مونیخ سپری کرد. اما این سرمربی اسپانیایی در سال 2016 به منچسترسیتی پیوست و او تا امروز موفق به رقم زدن بهترین دوره تاریخ این باشگاه متمول شده است. فرصت زیادی تا اتمام قرارداد پپ گواردیولا با سیتی نمانده و البته به نظر می رسد او از شرایط فعلی و کار کردن در این باشگاه رضایت دارد.

1754808

پپ گواردیولا گفت: "ماندن برای هفت سال در تیم دیگر؟ نه، فکر نمی کنم. پیدا کردن آنچه در اینجا به عنوان یک سرمربی به دست آوردم،  دشوار است. من برای مدت طولانی است که روی نیمکت تیم حضور دارم. شما نیاز به حمایت دارید، البته کسب نتایج خوب نیز به شما بسیار کمک می کند و این غیرقابل انکار است.

در شرایط فعلی دنیای فوتبال اگر خوب نتیجه نگیرید شما را راحت اخراج می کنند و همه ما سرمربیان نسبت به این موضوع واقف هستیم. اما جنبه دیگر ماجرا در باشگاه های بزرگ است، موضوع موفقیت سرمربی، رئیس، مدیر و همه افراد حاضر در تیم محسوب می شود. در ادامه بحث رسانه ها، هواداران و بازیکنان مطرح می شود و اینجا در باشگاه منچسترسیتی در رابطه با این موارد ثبات کافی وجود دارد. به همین دلیل است که من فکر می کنم فقط در چند باشگاه ممکن است چنین اتفاقی رخ دهد."

دیدگاه‌ها