کد خبر : 1853215 | 21 آبان 1401 ساعت 21:36 | 82K بازدید | 12 دیدگاه

شادی به سبک فرهاد، جلوی چشم مجیدی! (عکس)

گوران توفکدیچ سرمربی صربستانی، پس از باز کردن دروازه کلباء سر از پا نمی شناخت.

شادی به سبک فرهاد، جلوی چشم مجیدی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آخرین دیدار در ادنوک لیگ و پیش از آغاز جام جهانی، به کام فرهاد مجیدی و اتحاد کلباء نبود. ببرها در آخرین ثانیه های دیدار برابر عجمان، دروازه خود را باز شده دیدند و یک امتیاز خارج از خانه را از دست دادند.

در این مسابقه که در استادیوم راشد بن سعید برگزار شد، با حملات پرتعداد میزبان همراه بود. به نحوی که آنها 2 بار تیر دروازه اتحاد کلباء را به لرزه درآوردند ولی در رسیدن به گل پیروزی، ناکام بودند.

در شرایطی که این مسابقه با تساوی بدون گل رو به پایان بود، یک ضربه کاشته در دقیقه 94 تمام معادلات را تغییر داد. ارسال بلال یوسف به روی دروازه، با تأثیرگذاری یکی از بازیکنان حاضر در محوطه جریمه به فراس بالعربی رسید و این بازیکن نیز دروازه را باز کرد اما کمک داور آفساید اعلام کرد.

در شرایطی که تصور می شد بازیکن عجمان با ضربه سر توپ را به هم تیمی خود پاس داده است، اما مشخص شد این توپ با برخورد به ایگور روسی در دهانه دروازه به بازیکن تونسی عجمان رسیده و او دروازه را باز کرد که پس از دخالت VAR، گل میزبان پذیرفته شد.

گوران توفکدیچ سرمربی صربستانی که از گل پیروزی بخش تیمش در ثانیه های پایانی سر از پا نمی شناخت، خوشحالی جالب توجهی را کنار زمین به نمایش گذاشت. او پس از اینکه عرض زمین را با سرعت طی کرد، به هوا پرید و مشت هایش را گره کرد.

خوشحالی این مربی که خود قبلا سابقه هدایت اتحاد کلباء و حتی تیم ملی کویت را نیز در کارنامه دارد، شباهت زیادی به شادی های فرهاد مجیدی داشت که در روزهای اخیر و پس از پیروزی کلباء به نمایش گذاشته بود.

1762355
1762356
1762357
1762358
1762359

دیدگاه‌ها