کد خبر : 1853233 | 21 آبان 1401 ساعت 23:51 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت نوراللهی خوش‌یُمن بود؛

صدرنشینی شباب الاهلی در بهترین زمان

شاگردان لئوناردو ژاردیم مزد بردهای متوالی خود را با صدرنشینی در لیگ امارات گرفتند.

صدرنشینی شباب الاهلی در بهترین زمان

به گزارش "ورزش سه"، فصل با شکست مقابل شارجه شروع شد و انتظار می‌رفت شباب الاهلی مثل دو فصل اخیر که در کسب عنوان قهرمانی ناکام بود، امسال هم نتواند برابر حریفان خود موفق ظاهر شود، اما گذشت زمان و هماهنگ‌تر شدن ورودی‌های پرشمار این تیم با بازی ثابت احمد نوراللهی کاری کرد تا آنها به یک جایگاه عالی قبل از تعطیلات برسند.

شکست هفته چهارم مقابل الظفره پایین جدولی و توقف برابر اتحاد کلباء در دو دیدار پیاپی اتفاق خوشایندی برای شباب الاهلی نبود، اما مدیران این باشگاه با اعتماد به لئوناردو ژاردیم کاری کردند تا این تیم حالا به صدر جدول لیگ برتر امارات برسد.

پس از آنکه یاران نوراللهی به تساوی مقابل شاگردان فرهاد مجیدی رسیدند، شباب الاهلی در پنج بازی متوالی که فقط در یکی ازآنها هافبک ایرانی خود را در اختیار نداشته، پنج برد به دست آورده و ۱۴ گل در این مدت زده تا این نتایج موفقیت‌آمیز و ادامه‌دار منجر به صدرنشینی آنها در لیگ امارات شود.

1762416

شباب الاهلی شب گذشته در حضور تعویضی نوراللهی و تاثیرگذاری او روی روند هجومی و گلزنی تیمش، به پیروزی ۳ بر صفر مقابل النصر رسید و موقتا به صدر جدول لیگ برتر امارات صعود کرد، اما نتایجی که امروز شنبه در  این رقابت‌ها رقم خورد، کاری کرد تا این تیم جایگاه خود را از دست ندهد.

تیم فوتبال شارجه شنبه شب در حساس‌ترین بازی هفته لیگ برتر امارات مقابل العین قرار گرفت که برتری آنها در این دیدار منجر به بازگشت‌شان به صدر و بالاتر قرار گرفتن نسبت به الوحده و شباب الاهلی می‌شد، اما سرنوشت این تیم در لحظات پایانی تغییر کرد.

شارجه در شبی که در آستانه کسب پیروزی دو بر صفر خانگی مقابل العین قرار داشت، در دقایق ۸۷ و ۹۰ دو گل دریافت کرد تا این مسابقه را با تساوی تمام کند و ضمن اینکه در جایگاه چهارم جدول قرار می‌گیرد، منجر به تثبیت صدرنشینی یاران نوراللهی شود.

شباب الاهلی و الوحده در پایان هفته دهم لیگ برتر امارات در امتیاز ۲۲ برابر هستند و یاران نوراللهی سه گل کمتر نسبت به رقیب خود زده‌اند، اما با توجه به برتری آنها در بازی هفته سوم مقابل الوحده و در نظر گرفتن قانون بازی رودررو، شباب الاهلی قبل از جام جهانی به صدرنشینی رسیده است.

دیدگاه‌ها