کد خبر : 1853276 | 22 آبان 1401 ساعت 10:38 | 8.8K بازدید | 2 دیدگاه

چوکا تالش، آسانسور فوتبال ایران

چوکا تالش روز گذشته در هفته سیزدهم رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور در خانه با نتیجه دو بر یک برابر تیم ون پارس شکست خورد.

چوکا تالش، آسانسور فوتبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، این بازی هشتمین شکست چوکا در هفته های سپری شده بوده و این تیم تنها تیمی است که در فصل جاری بازی ها و تا به این جای کار برد نداشته است. چوکا با حضور در قعر جدول علاوه بر اینکه تنها تیمی است که پیروز نشده با 22 گل خورده در 12 بازی صاحب ضعیف‌ترین خط دفاعی است و یکی از دو گزینه سقوط به دسته پایین‌تر به حساب می آید.

چوکا در حال تبدیل شدن به آسانسور فوتبال ایران است. این تیم به محض اینکه به لیگ یک صعود می کند در فصل بعد راهی لیگ 2 می‌شود و جالب اینکه بعد از سقوط به لیگ 2 هم بلافاصله به لیگ یک بر می‌گردد. تجربیات حضور در لیگ یک و سقوط های پی‌درپی به لیگ 2 هنوز برای این تیم درس و تجربه نشده و این فصل هم با این بازی ها نشان داد که یارای رقابت با تیم های دسته اولی را ندارد. اگر روند تیم به همین شکل ادامه یابد، بدون شک در پایان فصل یکی از دو تیم سقوط کننده به لیگ 2 خواهد بود. (تیم شهر خودرو از جدول بازی ها با رای سازمان لیگ کنار گذاشته شده است و در پایان فصل به جای 3 تیم دو تیم به دسته پایین‌تر سقوط خواهند کرد.)

چوکا تالش که حضور در لیگ برتر را هم تجربه کرده، به نظر می رسد در سال های اخیر بیشتر درگیر مشکلات مدیریتی و مالی بوده و تغییر مدام مربی هم هیچ‌گاه به کمک این تیم نیامده است. این تیم پیش از شکست در برابر تیم ون پارس 6 گل از استقلال خوزستان خورده بود و هم اکنون با 4 امتیاز تیم قعرنشین لیگ یک به حساب می‌آید.

دیدگاه‌ها