کد خبر : 1853383 | 22 آبان 1401 ساعت 20:27 | 65.6K بازدید | 11 دیدگاه

هاروی الیوت:

لطفا همیشه ریش‌هایت را اصلاح کن آلیسون بکر!

هاروی الیوت، ستاره جوان لیورپول، آلیسون بکر را بهترین دروازه بان فوتبال جهان توصیف کرد.

لطفا همیشه ریش‌هایت را اصلاح کن آلیسون بکر!

به گزارش "ورزش سه"، دیروز لیورپول در آخرین بازی لیگ برتری خود پیش از جام جهانی برابر ساوتهمپتون با نتیجه 1-3 به برتری رسیده و اوضاع‌اش را در جدول بهبود بخشید. آلیسون بکر، دروازه بان برزیلی لیورپول، با ظاهری جدید و صورتی اصلاح کرده در این دیدار نمایش خوبی داشته و چندین بار دروازه تیمش را نجات داد. حالا هاروی الیوت ضمن تمجید از عملکرد آلیسون بکر، ابراز امیدواری کرد او قبل از هر دیداری صورت خود را اصلاح کند.

1762800

هاروی الیوت گفت: "فکر می‌کنم اکنون آلیسون بکر به این نتیجه رسیده که بهتر است در هر دیدار لیورپول ریش‌هایش را اصلاح کند. البته آلیسون بارها ما را در مسابقات مختلف در جریان بازی نگه داشته و صادقانه بگویم تماشای این عملکرد از سوی او برای ما چیز جدیدی از آلیسون نیست. او یک دروازه بان فوق العاده و همچنین یک انسان بی نظیر است و همه ما واقعا به حضور چنین فردی در رختکن لیورپول افتخار می کنیم.

از نظر ما، آلیسون بهترین دروازه بان جهان است و اینکه در کنار او بازی می کنیم و می دانیم که آلیسون با اطمینان خاطر درون دروازه قرار دارد، همیشه احساس خوبی به بازیکنان لیورپول می دهد. اما گاهی اوقات فقط باید مطمئن شویم که برای کمک به او آماده هستیم. اما در پایان و همانطور که در ابتدا نیز گفتم، از نظر ما آلیسون بهترین سنگربان فعلی جهان فوتبال محسوب می شود."

دیدگاه‌ها