کد خبر : 1853458 | 23 آبان 1401 ساعت 12:04 | 43.4K بازدید | 7 دیدگاه

صادقی: اتفاقات خوبی برای ما جوان‌ها رخ می‌دهد

صحبت‌های استقلالی غیرمنتظره تیم ملی بعد از اردو

یکی از اتفاقات جالب اردوی اخیر تیم ملی حضور 11 بازیکن در رده سنی جوانان و امید در تمرینات بود.

صحبت‌های استقلالی غیرمنتظره تیم ملی بعد از اردو

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکنان با صلاحدید کارلوس کی‌روش به منظور اینکه تمرینات تیم ملی با نظم تاکتیکی برگزار شود، به اردوی تیم ملی دعوت شدند اما نمی‌توان منکر شد که بازیکنان رده سنی جوانان و امید به خاطر تمرین با بازیکنان تیم ملی و از همه مهمتر کار زیر نظر کارلوس کی‌روش روزهای خوب و پرثمری را پشت سر گذاشتند.

یکی از این بازیکنان امیرعلی صادقی بود که امروز در حاشیه تمرین تیم ملی با کارلوس کی‌روش و ملی‌پوشان خداحافظی کرد تا بار دیگر مهیای حضور در تمرینات تیم استقلال شود.

او از تجربه کار با سرمربی تیم ملی گفت: من با اینکه مدت کمی در تمرینات حاضر بودم، چیزهای زیادی از کارلوس کی‌روش یاد گرفتم. البته سرمربی تیم ملی نیازی به تعریف من ندارد. با آمدن ایشان یک اتفاق خوب برای من و دیگر بازیکنان این رده سنی رخ داد. ما با وجود روزهای کم حضور در اردو چیزهای زیادی از کی‌روش یاد گرفتیم که به طور حتم در آینده به ما کمک خواهد کرد.

1758550

امیرعلی صادقی در خصوص جو حاکم بر تیم ملی گفت: همه با هم خوب و صمیمی بودیم. بزرگترها به خوبی از ما جوان‌ها حمایت می‌کردند. ما باید به تلاش خود ادامه دهیم. آینده برای ماست. من شک ندارم اتفاقات خوبی برای جوان‌های تیم ملی رخ خواهد داد.

بازیکن تیم استقلال در پایان در مورد وضعیتش در استقلال گفت: همیشه و در هر شرایطی تابع تصمیم سرمربی بوده‌ام. سعی کردم در تمرینات و فرصت‌هایی که در بازی در اختیارم قرار می گیرد، با همه توان برای تیم بازی کنم. با این وجود این سرمربی است که تصمیم می گیرد که من بازی کنم یا نه.

دیدگاه‌ها