کد خبر : 1853471 | 23 آبان 1401 ساعت 12:38 | 55.9K بازدید | 16 دیدگاه

پاسخت را نخواهیم داد:

اعلام موضع قطعی یونایتد در مورد جنجال رونالدو

منچستریونایتد به هیچ عنوان قصد ندارد پاسخی به مصاحبه جنجالی کریستیانو رونالدو بدهد.

اعلام موضع قطعی یونایتد در مورد جنجال رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز بود که مصاحبه جنجالی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد با پیرس مورگان منتشر شد تا باشگاه انگلیسی در شوک فرو برود. مهاجم باتجربه شیاطین سرخ در شرایطی که اوضاع باشگاه در هفته های اخیر رو به بهبود بوده، به شدت مدیران و کادر فنی یونایتد را مورد انتقاد قرار داد و به نظر می‌رسد دیگر محال است شاهد حضور رونالدو با لباس قرمز این تیم در میادین باشیم.

1739541

اسکای اسپورتس در گزارشی مدعی شد مدیران و بازیکنان منچستریونایتد هنوز متوجه نمی شوند که چرا کریستیانو رونالدو چنین حرف‌هایی را در رسانه‌ها مطرح کرده است. همه اعضای باشگاه به شدت ناامید شدند و نمی‌دانند رونالدو چرا این‌گونه به باشگاه، سرمربی و هم‌تیمی‌هایش بی‌احترامی کرده است.

در حقیقت اریک تن هاخ و همه بازیکنان یونایتد به شدت از نحوه و زمان مصاحبه کریستیانو رونالدو ناامید هستند. اعضای باشگاه در شرایطی از این مصاحبه مطلع شدند که در حال آماده شدن برای پرواز از لندن به سمت خانه بودند. البته بر اساس توافق انجام شده در باشگاه، آنها قصد ندارند به هیچ وجه درباره مصاحبه کریستیانو رونالدو اظهار نظر کنند. باشگاه اجازه نخواهد داد این حواشی چیزی از ارزش و اهمیت برد مهم یونایتد برابر فولام در لیگ برتر کم کند و آنها قصد دارند با تمام توان در ادامه فصل نیز به سمت اهداف مدنظر اریک تن هاخ حرکت کنند.

دیدگاه‌ها