کد خبر : 1853498 | 23 آبان 1401 ساعت 14:35 | 7.8K بازدید | 3 دیدگاه

گالتیه: گاهی از سیستم توماس توخل استفاده می‌کنم

کریستوف گالتیه، سرمربی فرانسوی پاری سن ژرمن، مدعی شد از سیستم زمان توماس توخل برای تیمش استفاده می کند.

گالتیه: گاهی از سیستم توماس توخل استفاده می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن فصل جدید را با استخدام غیرمنتظره کریستوف گالتیه در فصل تابستان آغاز کرد و در شرایطی که برخی امید چندانی به موفقیت او نداشتند، حالا آنها موفق به صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان شده و در لیگ یک نیز در صدر جدول قرار دارند. حالا کریستوف گالتیه فاش کرد به ایجاد تنوع در سبک بازی تیمش علاقه دارد و در ادامه آنها از روش های جدید دیگری نیز استفاده خواهند کرد.

1755437

کریستوف گالتیه گفت: سیستم مورد نظر من برای خط دفاعی؟ ما از ابتدای فصل روی استفاده از سیستمی با دفاع سه نفره کار کردیم، اما دفاع با چهار مدافع نیز مدنظر ما بود و دانیلو در این شرایط برای پرس بیشتر و کمک به مدافعان میانی به قلب محوطه جریمه می آید. در گذشته توماس توخل نیز در پاری سن ژرمن از چنین سیستمی استفاده می کرد و البته در آن مقطع این مارکینیوش بود که این وظیفه را بر عهده داشت.

این بازیکن باعث ایجاد تعادل و اعتماد به نفس در آسمان برای تیم می شود. در زمان استراحت و برگزاری مسابقات جام جهانی، در کنار اعضای کادر فنی روی استفاده از سیستم های دیگر نیز کار خواهیم کرد تا تنوع بیشتری در زمین داشته و حریفان پاری سن ژرمن و البته بازیکنان خود را غافلگیر کنیم."

دیدگاه‌ها