کد خبر : 1853511 | 23 آبان 1401 ساعت 16:09 | 12.2K بازدید | 5 دیدگاه

ویرژیل فن دایک:

اتفاقاتی که برای لیورپول رخ داد عجیب بود

ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول، مدعی شد ثبات مشکل اصلی این تیم در فصل جاری بوده است.

اتفاقاتی که برای لیورپول رخ داد عجیب بود

به گزارش "ورزش سه"، کسب نتایج پرفراز و نشیب در هفته های ابتدایی فصل و فاصله ای 15 امتیازی با آرسنال صدرنشین، باعث شده لیورپول شانس چندانی برای کسب عنوان قهرمانی در این فصل لیگ برتر نداشته باشد. ویرژیل فن دایک، مدافع باتجربه مرسی سایدی ها، اعتراف کرد برگزاری جام جهانی در اواسط فصل و احتمال مصدومیت بازیکنان، یکی از دلایل عدم نتیجه گیری لیورپول در این مقطع از فصل بوده است.

1749659

ویرژیل فن دایک گفت: "می‌توانم بگویم که اتفاقات چند ماه گذشته  برای لیورپول عجیب بود. همه اعضای باشگاه تلاش می کنند تا به ثبات برسند و نتایج تیم استمرار پیدا کند. اما اگر به شرایط تیم های دیگر نگاه کنید نیز متوجه می شوید رسیدن به این هدف کار دشواری است و همه نمی توانند به طور کامل به این مهم دست پیدا کنند. تردیدی وجود ندارد که بخش بزرگی از این موضوع به این دلیل است که یک وقفه بزرگ برای برگزاری مسابقات جام جهانی در ماه نوامبر در راه است.

به همین دلیل احتمال مصدومیت بازیکنان و به خصوص آنهایی که به طور کامل آماده نیستند، برای هر تیمی وجود خواهد داشت. این شرایط عجیب و برای همه سخت بود. اما من فقط می توانم در مورد شرایط لیورپول صحبت کنم، زیرا در این باشگاه حضور دارم و نسبت به شرایط واقف هستم. اما نکته خوشحال کننده این است که در دو بازی اخیر کمی ثبات پیدا کرده ایم."

دیدگاه‌ها