کد خبر : 1853551 | 23 آبان 1401 ساعت 20:00 | 16.3K بازدید | 8 دیدگاه

دالیچ: برزیل مدعی اصلی قهرمانی در جام جهانی است

زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی، در آستانه جام جهانی در یک مصاحبه مطبوعاتی شرکت کرد و با اینکه تیمش را یک مدعی دانست ولی گفت برزیل مدعی اصلی قهرمانی در قطر است.

دالیچ: برزیل مدعی اصلی قهرمانی در جام جهانی است

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه تیم ملی کرواسی، نایب‌قهرمان جام جهانی گذشته، به زودی برای شرکت در جام جهانی 2022 به قطر سفر خواهد کرد زلاتکو دالیچ، سرمربی این تیم، امروز بازیکنانش را در هتل شریتون در شهر زاگرب جمع کرد تا آخرین تمرین خود پیش از پرواز به قطر را برگزار کنند.

با اینکه پیش از این گفته شده بود که کرواسی مصدوم ندارد و دالیچ می‌تواند همه بازیکنانش را در قطر در اختیار داشته باشد ولی او در مصاحبه مطبوعاتی امروز خود از شرایط یوشکو گواردیول ابراز نگرانی کرد و گفت کرواسی حتی اگر یکی از بازیکنانش را در اختیار نداشته باشد کرواسی همیشگی نیست.

کرواسی پس‌فردا در شهر ریاض یک بازی دوستانه با عربستان سعودی انجام خواهد داد.

1763208

دالیچ در مصاحبه مطبوعاتی خود گفت:

اولین بازی کرواسی مقابل مراکش
مراکش بازی کلیدی ما در مرحله گروهی است. آنها تیم خطرناکی هستند که بازیکنان کلیدی‌شان در تیمهای مطرح اروپایی بازی می‌کنند. همه ما را می‌شناسند و غافلگیر نخواهند شد ولی ما باید به دقت حریفی مثل مراکش را بررسی کنیم. مراکش یک بازیکن مهم مصدوم دارد ولی حواس ما باید به خودمان باشد. ما خط هافبک بی‌نظیری داریم که باید از مزیت آن استفاده کنیم.

مدعی اول قهرمانی: برزیل
اگر به فهرست برزیل نگاه کنید می‌بینید چقدر قوی هستند. آنها بهترین کیفیت را دارند. هیچ چیز قطعی نیست. من می‌توانم ده تیم را به عنوان مدعی معرفی کنم. فرانسه، آرژانتین با لیونل مسی، پرتغال با کریستیانو رونالدو، آلمان و هلند و اسپانیا و انگلیس. بلژیک و کرواسی هم تیمهای خیلی پرقدرتی هستند. ولی نمی‌خواهم بار بیشتری روی دوش بازیکنانم وارد بشود.

مصدومیت یوشکو گواردیول
همه از مصدومیت گواردیول نگران شدیم و ترسیدیم ولی مشخص شد که او فقط از ناحیه بینی آسیب دیده و استخوانش نشکسته است. یک نقاب ویژه برایش ساخته شده و او روز شنبه به میدان نرفت. با او صحبت کردم و با اینکه می‌گفت به خاطر نقاب میدان دیدش کم شده ولی برای بازی در تیم ملی آماده است. این خبر خیلی خوبی است چون حتی اگر یک نفر از بازیکنان ما نتواند بازی کند کرواسی دیگر آن کرواسی همیشگی نخواهد بود.

دیدگاه‌ها