کد خبر : 1853608 | 24 آبان 1401 ساعت 10:23 | 10.5K بازدید | 11 دیدگاه

اولویت اول رئال: تمدید با بنزما، مودریچ و کروس

رئال مادرید یکی از مهم‌ترین هدف‌های خود برای ماه‌های آتی را تمدید قرارداد با کریم بنزما، لوکا مودریچ و تونی کروس تعریف کرده است.

اولویت اول رئال: تمدید با بنزما، مودریچ و کروس

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به اینکه به نظر می‌رسد کریم بنزما به مدیران رئال مادرید اطلاع داده که هیچ قصدی برای جدایی از باشگاه ندارد و مصمم است فوتبالش را در این باشگاه اسپانیایی به پایان برساند حالا مهم‌ترین برنامه رئال در ماه‌های آینده تمدید قرارداد دو ستاره کهنه‌کار دیگر تیم، لوکا مودریچ و تونی کروس است.

با اینکه در اسپانیا انتظار می‌رود رئال مادرید بر خلاف تابستان گذشته، سال آینده فعالیت‌های پردامنه‌ای در بازار نقل و انتقالات داشته باشد اما رسانه‌ها می‌گویند با این حال در ماه‌های آینده و حتی در تابستان آینده اولویت اول رئال تمدید قرارداد با ستاره‌هایی است که حضور آنها در تیمش را ضروری می‌بیند.

1763413

از جمله ستاره‌هایی که مارکا می‌گوید رئال به شدت به دنبال تمدید قراردادشان است ناچو، دنی سبایوس و مارکو آسنسیو هستند. اما سه ستاره بزرگ‌تر تیم برای مدیران رئال اهمیتی بیشتر دارند که باید قراردادشان به زودی تمدید شود: کریم بنزما، لوکا مودریچ و تونی کروس.

قرارداد این سه ستاره در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد. رئالی‌ها نگرانی چندانی از تمدید مودریچ ندارند و بنزما هم به باشگاه اطلاع داده که در رئال ماندگار است و تنها اعلام رسمی تمدید قراردادش باقی مانده است. تنها پرونده نگران‌کننده برای رئالی‌ها تمدید با تونی کروس است چرا که امکان دارد او تابستان سال آینده به دنبال اعلام بازنشستگی باشد. درحالیکه رئالی‌ها مایلند او را چند فصل دیگر هم در اختیار داشته باشند.

دیدگاه‌ها