کد خبر : 1853632 | 24 آبان 1401 ساعت 11:59 | 34.8K بازدید | 20 دیدگاه

سیاستمدار انگلیسی: برای من دیگر مُردی رونالدو!

انتقاد از کریستیانو رونالدو بعد از مصاحبه جنجالی‌اش با پیرس مورگان از حیطه ورزش فراتر رفته و حتی به دنیای سیاست هم کشیده شده است.

سیاستمدار انگلیسی: برای من دیگر مُردی رونالدو!

به گزارش "ورزش سه"، از زمان انتشار بخش کوتاهی از مصاحبه کریستیانو رونالدو با پیرس مورگان، هر ساعت جزئیات بیشتری از مصاحبه او منتشر شده و تنش بین او و منچستریونایتد را افزایش می‌دهد. مصاحبه‌ای 90 دقیقه‌ای که قرار است به صورت کامل چهارشنبه شب پخش شود ولی تا اینجا می‌دانیم کریستیانو در آن از خیانت منچستریونایتد به خودش صحبت کرده و می‌گوید برای اریک تن‌هاخ احترامی قائل نیست چون احترام ندیده است.

دیروز روزنامه‌نگاران ورزشی و کارشناسان فوتبال و ستاره‌های سابق یونایتد و دیگر تیم‌های انگلیسی روز شلوغی را پشت سر گذاشتند و همگی مشغول واکنش نشان دادن به صحبت‌های جنجالی رونالدو بودند.

1763313

جرمین دفو در بی‌بی‌سی مدعی شد که غرور رونالدو خدشه‌دار شده و او را وادار به چنین واکنشی کرده ولی باشگاه یونایتد از حرف‌های او چنان ضربه‌ای دیده که دیگر نمی‌تواند با کریستیانو ادامه دهد. اریک تن‌هاخ که سابقه چندین بار درگیری رسانه‌ای با رونالدو را دارد مدعی شد ستاره پرتغالی می‌خواهد با این مصاحبه خودش را اخراج کند و در حال حاضر 99 درصد هواداران یونایتد پشت اریک تن‌هاخ ایستاده‌اند.

اما امروز گستره واکنش‌ها از دنیای ورزش فراتر رفت و حتی به سیاست کشیده شد. جرج گالووی، سیاستمدار مشهور بریتانیایی که از قضا هوادار پر و پا قرص منچستریونایتد است هم به صحبت‌های رونالدو واکنش نشان داد تا مشخص شود ابعاد این مصاحبه روز به روز در حال وسیع‌تر شدن است.

جرج گالووی در توییتر خود با اشاره به آن مصاحبه جنجالی نوشت:" حالا دیگر برای من مرده‌ای کریستیانو".

1763466

در اتفاقی دیگر امروز گزارش‌هایی منتشر شد که نشان می‌داد همبازی‌های رونالدو در منچستریونایتد هم از مصاحبه او دلخور هستند. اسکای اسپورتس در این گزارش به برخورد سرد برونو فرناندس با رونالدو در رختکن اشاره کرده و می‌گوید همه یونایتدها در این ماجرا حق را به سرمربی‌شان اریک تن‌هاخ می‌دهند.

دیدگاه‌ها