کد خبر : 1853671 | 24 آبان 1401 ساعت 15:00 | 37.2K بازدید | 4 دیدگاه

تیم کاملی هستیم

دشان: تورام را به خاطر بنزما دعوت نکردم

دیدیه دشان در مورد دلیل دعوت لحظه آخری مارکوس تورام برای جام جهانی صحبت کرد و گفت که ترسی از بابت مصدومیت احتمالی کریم بنزما ندارد.

دشان: تورام را به خاطر بنزما دعوت نکردم

به گزارش "ورزش سه"، دیدیه دشان، مربی تیم ملی فرانسه، ابتدا فهرستی 25 نفره برای جام جهانی اعلام کرد و سپس روز گذشته با دعوت از مارکوس تورام، فهرست را کامل کرد. روز گذشته همچنین مشخص شد که پرسنل کیمپمبه به جام جهانی نخواهد رسید و به جای او اکسل دیساسی دعوت شد.

1635617

برخی معتقدند که دلیل دعوت از تورام، بیم از شدت پیدا کردن مصدومیت کریم بنزما در جام جهانی بوده ولی دشان آن را رد کرد و گفت:«اصلا اینطور نیست. از ابتدا هم قرار بود فهرست ما 26 نفره باشد ولی ترجیح دادم یک جای خالی بگذرام تا با پایان رقابت های باشگاهی، تصویری بهتر از تیم مدنظرم داشته باشم. در نهایت به این نتیجه رسیدم که تورام را دعوت کنم اما دلیل انتخاب او ترس از مصدومیت بنزما یا مهاجمی دیگر نبود.»

1761130

دشان در مورد نرسیدن کیمپمبه به جام جهانی گفت:«وارد جزئیات نمی شوم ولی او همه تلاشش را کرد به جام جهانی برسد. در نهایت نشد و باید واقعیت را قبول کرد. شاید او می توانست چهارشنبه در دسترس باشد ولی مهم حس فیزیکی و ذهنی خود بازیکن است و او آماده نبود. پرسنل انسانی صادق است و با او گفت و گویی صریح داشتم. خط زدن او دردناک بود ولی چاره دیگری نداشتم. از اکسل دیساسی دعوت کردم که در تیم باشگاهی خود خوب کار کرده بود. معتقدم ترکیب خوبی در دفاع داریم و چند بازیکن می توانند در پست های مختلف دفاعی بازی کنند. ما تیم کاملی داریم.»

دیدگاه‌ها