کد خبر : 1853690 | 24 آبان 1401 ساعت 16:37 | 20.9K بازدید | 11 دیدگاه

شروع کار با انگلیس قرعه خوبی بود؛

رحمتی: حیف شد ابراهیمی و محبی نیستند

بازیکن سال‌های نه چندان دور تیم ملی و باشگاه استقلال در خصوص شرایط تیم کی‌روش برای جام جهانی دیدگاه خود را مطرح کرد.

رحمتی: حیف شد ابراهیمی و محبی نیستند

به گزارش "ورزش سه"، کیانوش رحمتی درباره برخی انتقادات مطرح شده نسبت به عدم حضور برخی بازیکنان در فهرست نهایی تیم ملی عنوان کرد: همیشه اینگونه بوده و هست که در هر کشوری بعد از اعلام لیست تیم ملی برای جام جهانی انتقاداتی مطرح می‌شود. درباره لیست آقای کی‌روش فکر می‌کنم که علاوه بر استفاده از باتجربه‌ها، با دعوت از بازیکنان جوان مثل ابوالفضل جلالی آینده‌نگری هم داشته است. با این حال نظرم این است که جای بازیکنانی مثل محمد محبی و چند بازیکن دیگر که می‌توانستند در این لیست قرار بگیرند، خالی است.

او در مورد مصدومیت امید ابراهیمی و وضعیت بازیکنان خطوط مختلف تیم ملی ابراز کرد: متاسفانه امید ابراهیمی مصدوم شد و جام جهانی را از دست داد. قطعا تجربه‌ای که امید داشت خیلی به کار تیم می‌آمد و می‌توانست در میانه میدان را به خوبی رهبری کند. درباره ترکیب این را هم بگویم که وینگرهای خیلی خوبی آمد، اما در خط میانی بازیکنانی داریم که این فصل را به خوبی سپری نکرده‌اند. به همین خاطر شخصا بابت مرکز زمین و قلب دفاعی کمی نگران هستم. در مجموع صحبتم این است که روی خط دروازه و در کناره‌ها و در حمله خیلی خوبیم ولی در بخش هافبک‌های میانی و مدافعین وسط باید بهتر باشیم.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص اولین مصاف شاگردان کی‌روش در جام جهانی عنوان کرد: بازی با انگلیس مهم‌ترین مسابقه ما خواهد بود و خوشحالم که در گام اول به این تیم خوردیم چراکه با انگیزه بالایی مقابل آنها ظاهر خواهیم شد. همانطور که همه تیم‌ها رفته رفته بهتر می‌شوند، شاید اگر قرار بود بازی دوم یا سوم ما با انگلیس باشد با یک دردسر بزرگ مواجه بودیم. از آنجا که بازی اول برای هر تیمی سخت است، طبیعتا این موضوع شامل تیم ملی انگلیس هم می‌شود و از این رو همان بهتر که قرار است جام را با آنها آغاز کنیم.

رحمتی درباره آخرین دیدار دوستانه تیم ملی مقابل نیکاراگوئه اظهار کرد: برای دیدار با نیکاراگوئه باید به چند نکته توجه کرد. اول اینکه ترکیب تیم ما ترکیب اصلی نبود چرا که لژیونرها نبودند. دوم اینکه آنهایی هم که بازی کردند در حد و اندازه های بازیکن ملی ظاهر نشدند. در مجموع اصلا بازی خوبی نبود و صرفا یک برد اقتصادی برای ما به همراه داشت.

او یادآور شد: دوست دارم همه از تیم ملی حمایت کنیم تا ان‌شاالله بچه ها با یک روحیه بالا وارد بازی‌ها شوند که در نهایت با ارائه بازی های آبرومندانه نتایج خوبی بگیریم. واقعا صعود از این گروه خیلی سخت هست اما ممکن هم می‌تواند باشد.

دیدگاه‌ها