کد خبر : 1853784 | 25 آبان 1401 ساعت 11:04 | 16.8K بازدید | 1 دیدگاه

رئیس در بلاروس، انتخاب مربی بعد از جام جهانی

میرشاد ماجدی، رئیس کمیته جوانان به همراه تیم جوانان ایران راهی بلاروس شده است.

رئیس در بلاروس، انتخاب مربی بعد از جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، تیم جوانان ایران که سرگرم آماده سازی خود برای حضور در دور نهایی جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی است، امروز و شنبه آینده دو دیدار دوستانه در شهر مینسک با تیم زیر 23 سال بلاروس برگزار می کند.

رئیس کمیته جوانان که باید گزینه پیشنهادی خود را برای هدایت تیم امید به کمیته فنی ارائه دهد، اما به نظر می‌رسد این روزها ترجیح می‌دهد تا از نزدیک نظاره‌گر شرایط تیم جوانان ایران باشد و به همین خاطر به همراه این تیم عازم بلاروس شده است.

فدراسیون فوتبال انتخاب سرمربی تیم امید را به بعد از جام جهانی موکول کرده است. پیش‌تر از غلامرضا عنایتی به عنوان یکی از گزینه های مربیگری تیم امید نام برده شد. اخیرا هم نام مجتبی حسینی، سرمربی تیم پیکان به میان آمد که او در این باره دیروز مصاحبه کرد و گفت فدراسیون فوتبال هنوز مذاکره‌ای با او نداشته است، ضمن اینکه بیشتر تمایل دارد، در تیم پیکان بماند و به ماموریتی که در این تیم آغاز کرده ادامه دهد. نام محرم نویدکیا، مربی پیشین تیم سپاهان هم برای هدایت تیم امید مطرح است. شاید در آینده نام‌های دیگری هم برای هدایت تیم امید به میان بیاید. آنچه که مسلم است اعضای هیئت رییسه فدراسیون فوتبال در نشستی که بعد از جام جهانی خواهند داشت، نام های معرفی شده از سوی کمیته جوانان و فنی را مورد بررسی قرار خواهند داد.

تیم امید شهریور ماه آینده درگیر بازی های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا خواهد بود. این بازی ها هر دو سال یک بار برگزار می شود و هر 4 سال یک بار تیم های برگزیده به المپیک راه می یابند.

دیدگاه‌ها