کد خبر : 1853819 | 25 آبان 1401 ساعت 13:52 | 27.8K بازدید | 6 دیدگاه

جانشین انکونکو در فهرست فرانسه مشخص شد

راندال کولو موانی، مهاجم آینتراخت فرانکفورت، به عنوان جانشین کریستوفر انکونکو به تیم ملی فرانسه دعوت شد.

جانشین انکونکو در فهرست فرانسه مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، کمتر از یک هفته تا آغاز جام جهانی 2022 قطر باقی مانده است اما فهرست مصدومان و غایبان این رقابت‌ها همچنان رو به افزایش است. 
انکونکو آخرین بازیکنی است که به دلیل مصدومیت از حضور در این مسابقات محروم شده است. این بازیکن در جریان تمرین روز سه‌شنبه تیم ملی فرانسه از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد و کادر پزشکی این تیم اعلام کرد که او شرایط ادامه حضور در فهرست این تیم برای جام جهانی را نخواهد داشت. 
این خبر بدی برای دیدیه دشان در آستانه پرواز تیمش از پاریس به مقصد دوحه بود اما او تصمیم گرفت که بلافاصله از کولو موانی برای حضور در این فهرست و پر کردن جای خالی انکونکو دعوت کند. 

1763917


این بازیکن این فصل نمایش خوبی برای آینتراخت داشته و موفق شده است هشت گل در 23 بازی با پیراهن این تیم به ثمر برساند. 
او همچنین پیش از این در ماه سپتامبر نیز به اردوی تیم ملی فرانسه دعوت شده و در دو بازی برابر اتریش و دانمارک در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا به عنوان بازیکن تعویضی در ترکیب فرانسه به میدان رفته بود. 
فدراسیون فوتبال فرانسه با انتشار بیانیه‌ای این خبر را اعلام کرد. در متن این خبر آمده است:« کمیته پزشکی فیفا حذف کریستوفر انکونکو به دلیل مصدومیت را تائید کرد و شانس دعوت از یک بازیکن جایگزین را به دیدیه دشان داد. سرمربی تیم ملی تصمیم گرفت راندال کولو موانی را که در حال حاضر به همراه باشگاهش در ژاپن حضور دارد به این تیم دعوت کند. او صبح پنجشنبه به اردوی فرانسه در دوحه ملحق خواهد شد.»
 

دیدگاه‌ها