کد خبر : 1853908 | 25 آبان 1401 ساعت 21:33 | 57.1K بازدید | 7 دیدگاه

انریکه: خوشحالم مسی من را اینطور می‌شناسد

لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، در پاسخ به صحبت‌های اخیر لیونل مسی درباره او از ستاره آرژانتینی که زمانی در بارسا بازیکنش بوده تمجید کرد.

انریکه: خوشحالم مسی من را اینطور می‌شناسد

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی، ستاره بزرگ آرژانتینی که این روزها با پیراهن پاری سن ژرمن بازی می‌کند ولی سالها در بارسلونا درخشیده است، در مصاحبه اخیر خود درباره لوئیس انریکه، سرمربی گذشته بارسا که این روزها هدایت تیم ملی اسپانیا را بر عهده دارد، صحبت‌هایی مطرح کرد و از رابطه خوب و صمیمی‌اش با انریکه گفت.

1764184

مسی در مصاحبه خود با یادآوری دوران حضور انریکه به عنوان سرمربی بارسا گفت رابطه‌ای استثنایی با او داشته و تنها یک بار پیش از بازی مقابل سوسیداد در ژانویه 2015 به خاطر نیمکت‌نشین شدن با سرمربی آن روزهایش جر و بحث داشته است. اما مسی در ادامه گفت رابطه او و لوئیس انریکه در بارسا آنقدر صمیمی بوده که وقتی او تصمیم به جدایی گرفته بود مسی از او خواهش کرده بود که بارسا را ترک نکند. اما در نهایت انریکه به مسی اطلاع می‌دهد که تصمیمش قطعی است و نمی‌تواند به حضور در بلوگرانا ادامه دهد.

1764183

امروز وقتی انریکه به عنوان سرمربی تیم ملی اسپانیا در یک کنفرانس خبری در مقابل خبرنگاران قرار گرفت از او درباره صحبتهای مسی سوال شد. انریکه در پاسخ گفت:" من تلویزیون نگاه نمی‌کنم ولی یادتان باشد که من حالا مربی مسی نیستم و دیگر هرگز هم مربی او نخواهم بود. ولی ما رابطه خیلی خوبی داریم. دو نفر که شخصیت‌های قوی دارند و به شدت تحت فشار هستند ممکن است اشتباه هم بکنند ولی مشکلی که پیش آمده بود حل شد. اگر توانسته باشم در ذهن لئو تاثیرگذار باشم این هدف من بوده همانطور که درباره همه بازیکنانم اینطور است. اما اینکه توانسته باشم در رابطه با بزرگترین بازیکن تاریخ به این هدف برسم تصور کنید برایم چقدر اهمیت دارد".

دیدگاه‌ها