کد خبر : 1853996 | 26 آبان 1401 ساعت 17:00 | 25.3K بازدید | 28 دیدگاه

اتفاق عجیب در شبکه آرژانتینی

شعارهای نژادپرستانه علیه فرانسه و امباپه در پخش زنده!

شب گذشته در برنامه پخش زنده ویژه جام جهانی شبکه تیک اسپورتس آرژانتین، دسته‌ای از هواداران آلبی سلسته، علیه فرانسه و کیلیان امباپه شعارهایی توهین آمیز سر دادند.

شعارهای نژادپرستانه علیه فرانسه و امباپه در پخش زنده!

به گزارش "ورزش سه"، جام جهانی هنوز شروع نشده ولی اولین حواشی آن را شب گذشته در برنامه پخش زنده شبکه آرژانتینی تیک اسپورتس شاهد بودیم. در برنامه ویژه جام جهانی این شبکه معروف، خبرنگار اعزامی به قطر از دسته‌ای از هواداران آرژانتینی می خواهد تا مقابل دوربین قرار گرفته و در حمایت از آلبی سلسته شعار بدهند اما اتفاقی که در عمل رخ داد، کاملا متفاوت و جنجالی بود.

1764537

هواداران آرژانتینی شروع به سردادن شعارهایی علیه تیم ملی فرانسه و کیلیان امباپه کردند و عجیب اینکه وقتی شعارها به اتمام رسید، خبرنگار شروع به اعتراض کرد و گفت که سانسور خواهند شد در حالی که برنامه پخش زنده بود و تا ساعاتی پیش ویدیوی آن در شبکه های اجتماعی بیش از 20 هزار بار بازنشر شده است.

1764536

شعار این دسته از هواداران آرژانتینی نژادپرستانه بود:«برای فرانسه بازی می کنند ولی همه آنگولایی هستند.» این در حالی است که تنها ادواردو کاماوینگا در تیم ملی فرانسه اصالتی آنگولایی دارد.

آنها ضمن توهین زشت به کیلیان امباپه، علیه او نیز  شعار دادند:«مادرش نیجریه ای و پدرش کامرونی است ولی گذرنامه فرانسوی دارد.»

1764538

عجیب اینکه فرانسه حتی با آرژانتین در یک گروه هم قرار ندارد ولی احتمال برخورد این دو تیم در یک هشتم نهایی وجود دارد. در دوره قبلی جام جهانی فرانسه توانست با شکست 4-3 آرژانتین در یک هشتم نهایی، آلبی سلسته را خیلی زود از دور رقابت ها حذف کند و در نهایت قهرمان نیز شد.

دیدگاه‌ها