کد خبر : 1854010 | 26 آبان 1401 ساعت 19:10 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

والیبال دسته یک زنان،سپاهان قهرمان نیم‌فصل شد

تیم والیبال زنان سپاهان در سومین بازی هفته سوم در سه ست پیاپی ثمین خراسان رضوی را شکست داد.

والیبال دسته یک زنان،سپاهان قهرمان نیم‌فصل شد

به گزارش "ورزش سه" تیم ثمین خراسان رضوی و فولاد مبارکه سپاهان در چارچوب سومین و آخرین دیدار هفته سوم در ورزشگاه‌ ۶ هزار نفری ۲۵ آبان اصفهان از ساعت ۱۴ به مصاف هم رفتند که این رقابت با نتیجه سه بر صفر به سود طلایی‌پوشان پایان یافت.

سپاهانی‌ها این بازی را با ترکیب رویا شیری،نیلوفر یمینی، الهه موسوی، پریسا رحمتی، هستی نصر اصفهانی و بهار بهرامی‌نیا با هدایت مریم حدادی آغاز کرده و از همان ابتدا در امتیازات از حریف پیش افتادند تا با هماهنگی بیشتر، ست نخست را با اختلاف ۱۰ امتیازی و نتیجه ۲۵ بر ۱۵ به نام خود ثبت کنند.

در ست دوم حریف خراسانی تلاش کرد پا به پای طلایی‌پوشان پیش رود، اما باز هم سپاهانی‌های میزبان فاصله گرفته و حساب کار را ۱۵ بر ۱۰ کردند.

1764604
این برتری تا جایی ادامه داشت که باز هم نتیجه ست اول تکرار شده و ۲۵ بر ۱۵ ست دوم نیز برای دختران سپاهان شد.
از ابتدای ست سوم ثمینی‌ها عزمشان را برای پیروزی جزم کردند، اما باز هم برتری طلایی‌پوشان در استفاده از توپ‌های برگشتی باعث شد که اختلاف امتیازات جبران شده و دوباره از مهمان سبقت بگیرند. در نهایت زنان سپاهان با نتیجه ۲۵ بر ۱۲ از سد تیم مدعی ثمین گذشتند.

به این ترتیب والیبالیست‌های زن سپاهان با ۸ پیروزی قاطع سه بر صفر و تنها سه ست باخته قهرمان نیم فصل لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور شدند.
سپاهانی‌ها تاکنون از مجموع ۹ بازی انجام شده، هفت پیروزی سه بر صفر برابر آذرخش رامسر، فدک قم، الماس جم بوشهر، چادرملو اردکان، منافی تبریز، فولاد هرمزگان، آرمان‌سازه خراسان رضوی و ثمین خراسان رضوی در کارنامه ثبت کرده و یک شکست ۳ بر ۲ برابر نصر امید تهران داشته است تا با عملکردی راضی‌کننده بر صدر جدول بایستد.
این رقابت‌ها در پنج هفته با حضور ۱۶ تیم به صورت دوره‌ای برگزار شده که سپاهان در هفته‌های دوم، سوم و پنجم در ورزشگاه ۲۵ آبان اصفهان میزبان است.

دیدگاه‌ها