کد خبر : 1854063 | 27 آبان 1401 ساعت 10:45 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

پیش از پنجره ششم انتخابی جام جهانی

اردوی تیم ملی بسکتبال در ژاپن

برپایی اردوی تدارکاتی در ژاپن پیش از آغاز دیدارهای پنجره ششم انتخابی جام جهانی در برنامه سرمربی تیم ملی بسکتبال برای آماده سازی حضور در این پنجره است.

اردوی تیم ملی بسکتبال در ژاپن

به گزارش "ورزش سه" به نقل از مهر، کسب امتیاز کامل از هر دو دیدار پنجره ششم انتخابی جام جهانی به قدری برای تیم ملی بسکتبال مهم و تعیین کننده است که سرمربی تیم ملی از حالا به فکر برنامه آماده سازی برای چگونگی حضور در این رقابت ها است.

در همین راستا برگزاری اردوی برون مرزی همراه با دیدار تدارکاتی در برنامه سعید ارمغانی قرار گرفته است به خصوص که رایزنی های انجام شده با تیم هایی مانند لبنان، قطر و ترکیه پیش از پنجره پنجم به نتیجه نرسید و وی تیمش را بدون تدارکات خارجی و با چند دیدار داخلی راهی این پنجره کرد.

ژاپن کشور موردنظر سعید ارمغانی برای برپایی اردوی تیم ملی است به ویژه اینکه ژپنی ها یکی از دو حریف تیم ملی بسکتبال در پنجره ششم هستند ضمن اینکه دیدار با چینی ها به دلیل ادامه اعمال قوانین قرنطینه شدید در کشورشان به ژاپن منتقل خواهد شد.

درخواست ارمغانی برای مهیا شدن برپایی اردوی تیم ملی بسکتبال در ژاپن به فدراسیون ارائه شده است. وی می خواهد شاگردانش ضمن حضور در کمپ تمرینی ژاپن برگزارکننده چند دیدار تدارکاتی هم باشند.

در صورت قطعی شدن این برنامه، حامد حدادی لژیونر بسکتبال ایران در چین در ژاپن به اردوی تیم ملی ملحق خواهد شد.

در چارچوب پنجره ششم انتخابی جام جهانی، تیم ملی بسکتبال ایران ۴ اسفندماه به مصاف ژاپن می‌رود و ۷ اسفندماه هم با چین دیدار می‌کند.

دیدگاه‌ها