کد خبر : 1854065 | 27 آبان 1401 ساعت 11:12 | 15.9K بازدید | 1 دیدگاه

ساحلی قهرمانی آسیا؛

زور ایران به مدافع عنوان قهرمانی نرسید

تیم استرالیا یک به عنوان دومین فینالیست رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا در سال 2022 معرفی شد تا در دیدار نهایی به مصاف قطر یک برود.

زور ایران به مدافع عنوان قهرمانی نرسید

به گزارش "ورزش سه"، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا صبح امروز (جمعه 27 آبان) پیگیری شد.

در دومین مسابقه این مرحله تیم ملی ایران یک (عبدالحامد میرزاعلی – آرش وکیلی) به مصاف استرالیا یک (کریستفر مکیو – پائول برنت) رفت و دو بر یک نتیجه را به این تیم واگذار کرد.

ملی‌پوشان ایران در ست نخست این مسابقه 21 بر 16 به پیروزی رسیدند، اما در ست‌های دوم و سوم 21 بر 18 و 15 بر 11 نتیجه را واگذار کردند و به دیدار رده‌بندی راه یافتند.

استرالیا یک که در نخستین بازی خود در این رقابت‌ها مغلوب نماینده ژاپن شد، در مسیر صعود به فینال، چهار برد متوالی به دست آورد و تیم‌ اندونزی یک را در مرحله گروهی، قطر سه را در مرحله یک هشتم، قزاقستان سه را در مرحله یک چهارم و ایران یک را در مرحله نیمه‌نهایی شکست داد.

تیم استرالیا یک، مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌هاست و در صورت شکست قطر یک، در فینال برای سومین دوره متوالی عنوان قهرمانی قاره کهن را به دست می‌آورد.

در دیگر دیدار این مرحله تیم قطر یک (شریف یونس – احمد تیجان) موفق به شکست چین سه (جائو شین لی- تائو شوئه) شد و به دیدار نهایی راه یافت.

دیدگاه‌ها