کد خبر : 1854105 | 27 آبان 1401 ساعت 16:05 | 45.6K بازدید | 38 دیدگاه

ضدحمله یونایتد علیه رونالدو: شکایت از کریس به دادگاه

یک روزنامه انگلیسی می‌گوید منچستریونایتد به دلیل صحبت‌های کریستیانو رونالدو در مصاحبه جنجالی اخیرش روند شکایت حقوقی از او را آغاز کرده است.

ضدحمله یونایتد علیه رونالدو: شکایت از کریس به دادگاه

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه گاردین با انتشار گزارشی اعلام کرد به اخباری دست یافته که نشان می‌دهد باشگاه منچستریونایتد به دلیل آنچه کریستیانو رونالدو در مصاحبه جنجالی اخیرش با پیرس مورگان به زبان آورده قصد شکایت از او را دارد و روند تهیه شکایت‌نامه علیه ستاره پرتغالی را آغاز کرده است.

1764376

این گزارش مدعی است منچستریونایتد شکایت خود را با این دلیل تنظیم کرده که رونالدو در این مصاحبه مفاد قراردادش با باشگاه را نقض کرده است. گاردین می‌گوید باشگاه به کریستیانو اطلاع داده که بعد از جام جهانی نیازی به بازگشت به کارینگتون ندارد.

گاردین به نقل از منابع خود اظهار داشت که باشگاه وکلایی را به استخدام درآورده تا علیه رونالدو شکایتی حقوقی تنظیم کنند. این در واقع به آن معنی است که ستاره پرتغالی دیگر هرگز با پیراهن یونایتد بازی نخواهد کرد.

بعد از صحبت‌های بسیار تند و غیرمنتظره رونالدو علیه باشگاه در مصاحبه‌اش با پیرس مورگان، منچستریونایتد امروز در بیانیه‌ای گفت:"منچستریونایتد از امروز صبح اقدامات لازم برای واکنش به مصاحبه رسانه‌ای اخیر کریستیانو رونالدو را آغاز کرده است. ما تا زمانی که این روند به نتیجه نرسد اظهارات دیگری در این باره نخواهیم داشت".

1764944

قرارداد کریستیانو رونالدو با منچستریونایتد در ماه جولای تابستان آینده به پایان می‌رسد و بر اساس این قرارداد او هفته‌ای پانصد هزار پوند دستمزد می‌گیرد. قرار است رونالدو امروز برای پیوستن به تیم ملی پرتغال به دوحه وارد شود تا فردا شنبه اولین تمرین با سلسائو را در این کشور انجام بدهد.

دیدگاه‌ها