کد خبر : 1854121 | 27 آبان 1401 ساعت 17:20 | 33.1K بازدید | 11 دیدگاه

نااميدى از جذب اسپانسر و خشم ساپينتو

جزییات اعتصاب خبرساز بازیکنان استقلال

تمرين امروز بازيكنان استقلال به دليل عدم پرداخت مطالبت تعطيل شد تا یکبار دیگر مشکلات مالی در این باشگاه به چشم بیاید.

جزییات اعتصاب خبرساز بازیکنان استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که هواداران استقلال منتظر شروع مجدد تمرینات تیم خود در تعطیلی لیگ برتر بودند، اما بازیکنان این تیم حاضر به انجام تمرین نشدند. جالب اینکه حتی باشگاه استقلال در رسانه رسمی خود خبر اعتصاب نفرات را رسانه ای و دلیل آن را هم مشکلات مالی اعلام کرد!

اما ماجرای اعتصاب چیست؟ مديران باشگاه استقلال پيش از شروع تعطيلات به بازيكنان اين تيم وعده داده بودند دومين قسط فصل جارى را كه در حدود 15 تا 20 درصد از مبالغ قرارداد است را در موعد مقرر پرداخت می‌کنند اما آنها در تامین پول ناکام ماندند.

مذاكرات آبى ها به منظور توافق با اسپانسر هم نتيجه اى نداشت و در نهايت پس از تعطيلات در آغاز دور جديد تمرينات همچنان خبرى از قسط دوم نيست. در حالى كه گفته مى شد حالا هيات مديره اين باشگاه اميدوار است از طريق دريافت وام بخشى از مبالغ قراردادها را پرداخت كند.

باشگاه استقلال در آغاز فصل بخشى از مبالغ قرارداد بازيكنان و اعضاى كادر فنى را به ميزان 20 تا 30 درصد پرداخت كرده اما قرار بود دومين قسط همزمان با تعطيلات جام جهانى پرداخت شود كه هنوز اين اتفاق نيفتاده و فتح‌الله‌زاده با اسپانسر مورد نظر به توافق نرسيده است.

این در حالی است که استقلالى‌ها فصل گذشته شرايط پرداختى مناسبى داشتند و 100 درصد مبالغ قرارداد اعضاى تيم پرداخت شده بود اما در فصل جارى وضعيت فعلى و عدم پرداخت دومين قسط از مبالغ قرارداد ظاهرا براى اين تيم حاشيه ساز شده و ساپينتو كه به تازگى به تهران بازگشته نيز ناراحتى خودش از اين شرايط را اعلام كرده است.

دیدگاه‌ها