کد خبر : 1854131 | 27 آبان 1401 ساعت 18:49 | 20.1K بازدید | 5 دیدگاه

ماجرای وام 200 میلیاردی استقلال چیست

مسئولان باشگاه استقلال در صدد هستند از یک بانک مبلغ 200 میلیارد تومان وام بگیرند.

ماجرای وام 200 میلیاردی استقلال چیست

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه استقلال این روزها با مشکلات مالی متعددی دست و پنجه نرم می کند؛ مسئولان این باشگاه با بدهی های متعددی مواجه هستند که برای رفع آنها بنا به گفته علی فتح‌الله‌زاده نیاز به تامین حدود 300 میلیارد تومان پول دارند.

از این رو با گذشت بیش از یکماه از مدیریت فتح‌الله‌زاده او هنوز با اسپانسر جدیدی برای باشگاه استقلال به توافق نرسیده است. مدیرعامل استقلال جلساتی را با یک شرکت اپراتور تلفن همراه داشت اما توافق نهایی حاصل نشد. با چند شرکت دیگر مذاکرات استقلالی‌ها ادامه دارد اما بعید است در کوتاه مدت نتیجه بدهد.

از سوی دیگر پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان منجر به اعتصاب آنها و برگزار نشدن تمرین امروز شد. در چنین شرایطی مدیران استقلال قصد دارند برای رفع مشکلات روزمره و پرداخت بدهی ها از یک بانک وام بگیرند.

رایزنی‌هایی در این باره صورت گرفته تا استقلال بتواند از یک بانک مبلغ 200 میلیارد تومان وام بگیرد. موضوعی که فتح‌الله‌زاده نیز در مصاحبه امروز خود آن را پنهان نکرد. مدیرعامل استقلال گفت: «ما تقاضای خودمان را مطرح کردیم. هنوز معلوم نیست بدهند یا ندهند.»

باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی در این باره رخ خواهد داد؛ اینکه آیا وام مورد نظر استقلالی‌ها به دست آنها خواهد رسید یا نه. البته که اگر این پول تزریق نشود، احتمالا شاهد پیش آمدن مشکلات بیشتری خواهیم بود.

نویسنده: زهره شاملو

دیدگاه‌ها