کد خبر : 1854158 | 27 آبان 1401 ساعت 21:50 | 66.9K بازدید | 26 دیدگاه

کجا انتقاد کردم؟

واکنش وین رونی به مصاحبه جنجالی رونالدو

وین رونی، اسطوره منچستریونایتد، به مصاحبه جنجالی رونالدو واکنش نشان داد و گفت که هرگز از او انتقاد نکرده است.

واکنش وین رونی به مصاحبه جنجالی رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی و 37 ساله منچستریونایتد، اخیرا در مصاحبه‌ای با پیرس مورگان نسبت به شرایط خود در منچستریونایتد به شدت انتقاد کرده و مدعی شد اصلا از حضور در این باشگاه راضی نیست. اما در طول این مصاحبه، رونالدو به هم‌تیمی سابقش وین رونی نیز تاخته و او را نیز مورد انتقاد قرار داده است. ستاره گلزن یونایتد مدعی شد وین رونی به او حسودی می کند و شاید دلیلش این است که عمر ورزشی این بازیکن تمام شده، اما رونالدو هنوز در بالاترین سطح قادر به بازی کردن است.

1765165

هفته گذشته شبکه اسکای اسپورت در گزارشی ادعا کرد وین رونی، از اینکه رونالدو چنین رفتاری داشته، متعجب و گیج شده و انتظار چنین صحبت هایی را از ستاره پرتغالی نداشته است. در حقیقت وین رونی اذعان داشته که هیچ خصومتی با هم‌تیمی سابق خود در یونایتد ندارد و اغلب در مصاحبه هایش از رونالدو تمجید کرده است.

1765166

رونی شب گذشته در مصاحبه با شبکه سی اِن اِن، پاسخ رونالدو را اینگونه داد:«همیشه گفته ام که رونالدو بازیکن فوق العاده ای است و احتمالا همراه با لیونل مسی بهترین های تاریخ فوتبال هستند. من هرگز از رونالدو انتقاد نکرده ام و تنها چیزی که در مورد او گفته ام این است که هر بازیکنی بالاخره با افزایش سن شروع به افت می کند و این اتفاقی است که اکنون برای رونالدو افتاده و او باید با آن کنار بیاید. همین.»

دیدگاه‌ها