کد خبر : 1854168 | 27 آبان 1401 ساعت 22:45 | 58.6K بازدید | 2 دیدگاه

نگرانی در باشگاه کاتالان

اروگوئه زیر قول خود به بارسلونا می‌زند؟

در باشگاه بارسلونا نگران این هستند که مسئولان تیم ملی اروگوئه روی قول خود در مورد رونالد آرائوخو نمانند.

اروگوئه زیر قول خود به بارسلونا می‌زند؟

به گزارش "ورزش سه"، یک مهر، رونالد آرائوخو در ثانیه‌های ابتدایی بازی دوستانه برابر تیم ملی ایران دچار مصدومیت شد و از زمین بازی بیرون رفت، این اتفاق باعث شد که شانس او برای حضور در جام جهانی 2022 قطر با تردیدهای جدی روبرو شود. 

1748114

انجام عمل جراحی باعث می‌شد که شانس او برای حضور در قطر بیش از پیش کاهش پیدا کند اما در بلندمدت برای او بسیار بهتر بود و در نهایت، این بازیکن تصمیم گرفت که این ریسک را بپذیرد تا در آینده با مشکلات بیشتری مواجه نشود. 
او روند درمانش را تحت نظر تیم پزشکی بارسلونا شروع کرد و ژاوی به او اجازه داد که برای بهبود شرایط روحی‌اش زودتر از موعد مقرر به اردوی تیم ملی اروگوئه اضافه شود. 

1763931

یکی از اقدامات مسئولان فوتبال اروگوئه استخدام پروفسور اورتگا، بدنساز باشگاه اتلتیکو مادرید، بود تا او بتواند آرائوخو را به جام جهانی برساند. اورتگا که حضورش در اروگوئه با مخالفت هایی در میان مدیران اتلتیکو روبرو شده بود، در نهایت مجوز لازم را گرفت و پس از دو هفته کار با این بازیکن مصدوم توانست به وعده خود عمل کند. او توانست آرائوخو را نیز به شرایطی برساند که وارد فهرست نهایی اروگوئه شود. 

1760144

اکنون گفته می شود آرائوخو بازی اول برابر کره جنوبی را از دست خواهد داد ولی کادر فنی قرار است به او در بازی دوم برابر پرتغال(7 آذر) میدان بدهد که این بر خلاف قولی است که دیه‌گو آلونسو، مربی اروگوئه، به ژاوی داده بود. طبق هماهنگی صورت گرفته قرار شده تا تنها در صورتی که اروگوئه راهی دور یک هشتم نهایی شود، آرائوخو در ترکیب تیم ملی کشورش قرار بگیرد. بارسا به شدت نگران بازگشت مصدومیت آرائوخو است ولی زمزمه هایی شنیده می شود که این مدافع ارزشمند از بازی دوم مورد استفاده قرار خواهد گرفت. آرائوخو به ژاوی قول داده تا زمانی که مصدومیتش کاملا رفع نشده به میدان نرود ولی شاید او تسلیم فشار کادر فنی شود. طبعا هر مصدومیت زودهنگام آرائوخو می تواند به شکایت بارسلونا از اروگوئه منجر شود. اروگوئه در جام جهانی با کره جنوبی، غنا و پرتغال در یک گروه قرار دارد.

دیدگاه‌ها