کد خبر : 1854169 | 27 آبان 1401 ساعت 22:55 | 47.7K بازدید | 10 دیدگاه

نگاه مصمم این ستاره آرژانتینی برای درخشیدن (عکس)

لائوتارو مارتینز با فرم بسیار خوبی به جام جهانی قطر رسیده است.

نگاه مصمم این ستاره آرژانتینی برای درخشیدن (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های سری‌آ اگرچه برای اینتر آنطور که مدنظر سیمونه اینزاگی و هواداران این تیم بوده پیش نرفت و آنها با کسب رتبه پنجمی به تعطیلات رفتند، اما برای مارتینز ماجرا متفاوت بود و با درخشش او بود که اینتر توانست از گروه مرگ لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. او حالا در 25 سالگی با فرمی بسیار ایده‌آل به قطر سفر کرده و امیدوار است بخشی از تاریخ‌سازی تیمش در کنار ستاره‌های دیگر باشد.
مارتینز نه تنها در 15 مسابقه سری‌آ بازیکن کلیدی تیمش بود و توانست 7 بار گلزنی کند و 3 مرتبه پاس گل بدهد که در لیگ قهرمانان اروپا هم با یک گل و ارسال دو پاس گل یکی از مهره‌های تاثیرگذار اینتر بود. این مهاجم در مرحله مقدماتی جام جهانی نیز از مهره‌های مورد توجه اسکالونی بود و طی 14 بازی موفق به ثبت 7 گل و ارسال 3 پاس گل شد تا حالا با فرمی که دارد یکی از ویژه‌ترین بازیکنان تیم پرستاره آرژانتین در قطر باشد.
آرژانتین که در جام جهانی روسیه خیلی زود مجبور به ترک رقابت‌ها شد با اسکالونی که مسابقات پیاپی تیمش را بدون شکست به قطر رهنمون کرده امیدواری زیادی به فتح جام جهانی دارد؛ در این مسیر شاید تمام توجه رسانه‌ها به مسی باشد که آخرین جام جهانی‌اش را در قطر تجربه خواهد کرد ولی اگر موفقیتی برای آلبی‌سلسته رخ بدهد این کامیابی بدون درخشش سایر بازیکنان نظیر لائوتارو که پتانسلیش را هم دارد ممکن نخواهد شد.

دیدگاه‌ها