کد خبر : 1854205 | 28 آبان 1401 ساعت 09:37 | 35.5K بازدید | 31 دیدگاه

جولین آلوارز:

مسی حتی وقتی بهترین نیست هم بهترین است!

جولین آلوارز، مهاجم منچسترسیتی، از توانایی‌های مسی در ترکیب آرژانتین تمجید کرد.

مسی حتی وقتی بهترین نیست هم بهترین است!

به گزارش "ورزش سه"، یک روز به آغاز جام جهانی 2022 قطر فرصت باقی مانده و آرژانتین به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی قدم به این رقابت‌ها خواهد گذاشت. 
آلوارز اولین بار 18 ماه قبل با پیراهن تیم ملی آرژانتین به میدان رفت و عضوی از تیمی بود که موفق شد سال گذشته جام قهرمانی کوپا آمه‌ریکا را برای این کشور به ارمغان بیاورد. 
او در طول این مدت بارها در کنار مسی بازی کرده و ارتباط بسیار خوبی با این ستاره پاری سن ژرمن در زمین برقرار کرده است. 
تجربه این چند ماه حضور در کنار مسی باعث شده که او به این باور برسد که مسی نقش مهمی در امیدهای آرژانتین برای بالا بردن جام قهرمانی در قطر ایفا می‌کند. 

1763613

آلوارز در گفتگو با سیتی تی وی در این باره اظهار داشت:« مسی از نظر من همیشه در بهترین شرایطش قرار دارد. حتی وقتی در اوج نیست باز هم بهترین است و دلیل این موضوع کارهایی است که توانایی انجام آن را دارد. او واقعا بی‌نظیر است. »
این ستاره سیتی با اشاره به نقش مهم او در ترکیب تیم لیونل اسکالونی گفت:« مشخصا داشتن او در این تیم باعث افتخار است و من به او و کل تیم کمک خواهم کرد تا خوشحالی را برای آرژانتین به ارمغان بیاوریم. او این تیم را به شکلی باورنکردنی رهبری می‌کند و این موضوع پیش از فینال کوپا آمه‌ریکا به وضوح مشهود بود. او حرف‌های بسیار خوبی زد و اگر آنجا بودید متوجه می‌شدید که مسی فردی عادی نیست، بلکه انسان و کاپیتانی بزرگ است.»

نویسنده: مهدی شاملو

دیدگاه‌ها