کد خبر : 1854232 | 28 آبان 1401 ساعت 12:24 | 59.8K بازدید | 4 دیدگاه

زنگ خطر برای حسن یزدانی به صدا درآمد(عکس)

حسن یزدانی در روزی که پیش بینی می شد به راحتی حریفش را شکست دهد، مقابل علیرضا کریمی حسابی به دردسر افتاد.

زنگ خطر برای حسن یزدانی به صدا درآمد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا کریمی که چند سالی به وزن 92 کیلوگرم رفته بود و حتی مدال نقره و برنز جهان را در این وزن به دست آورد، بعد از آسیب دیدگی جدی زانویش، حالا بار دیگر به 86 کیلوگرم برگشته و با انگیزه برای رسیدن دوباره به تیم ملی و رفتن روی سکوی جهانی تلاش می کند.
کریمی که چند ماه قبل در انتخابی تیم ملی مقابل حسن یزدانی شکست را پذیرفت، دیروز در جریان فینال لیگ کشتی بار دیگر مقابل یکی از پرافتخارترین کشتی گیران تاریخ ایران قرار گرفت.

1765376


با اینکه پیش بینی می شد مثل کشتی چند ماه قبل حسن یزدانی خیلی مقابل کریمی به دردسر نیفتد، اما نمایش خیره کننده کریمی، تماشاگران داخل سالن را هم به وجد آورد. علیرضا کریمی بدون ترس و با جسارت بالا مقابل قهرمان جهان و المپیک حاضر شد و حتی در زمانی که کشتی 4 بر 4 بود، می توانست برنده لقب بگیرد. در ادامه اخطار داوران به کریمی به خاطر گرفتن دوبنده حسن یزدانی تمرکز او را بهم ریخت و باعث اعتراض خودش و تماشاگران تیم تاکستانی شد. 
در نهایت این کشتی 7 بر 4 به سود حسن یزدانی به پایان رسید، اما زنگ خطر برای این ستاره کشتی ایران به صدا درآمد که برای ملی پوش شدن در مسابقات جهانی سال آینده یک رقیب سرسخت به نام علیرضا کریمی خواهد داشت. 
علیرضا کریمی هم که اعتقاد داشت در داوری مسابقه او مشکلاتی وجود داشته، ناراحت و غمگین تشک را ترک کرد؛ اگرچه در نهایت تیمش به عنوان قهرمانی رسید. 

1765377

دیدگاه‌ها