کد خبر : 1854234 | 28 آبان 1401 ساعت 12:26 | 65.2K بازدید | 8 دیدگاه

ماسک‌های تاتنهام بلا استفاده شد؟

ممنوعیت جدید فیفا برای سون هیونگ مین

فیفا به کره‌جنوبی اعلام کرد که ماسک‌های شماره‌دار سون هیونگ مین در دیدارهای رسمی جام‌جهانی قابل استفاده نخواهند بود.

ممنوعیت جدید فیفا برای سون هیونگ مین

به گزارش "ورزش سه"، سون هیونگ مین در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان دچار شکستگی شدید از ناحیه استخوان دور چشم شد و همین مصدومیت کار او را به اتاق عمل رساند. حالا پس از جراحی او اگرچه به زمین بازگشته اما شرایط طبیعی و عادی ندارد.

لیم هئون جونگ، خبرنگار خبرگزاری یونهاپ کره‌جنوبی، که برای پوشش مسابقات تیم‌ملی کشورش راهی دوحه شده، در گزارش جدید خود از محل تمرین ببرهای شرق آسیا، از تفاوت ماسک مورد استفاده سون با ماسک‌ استفاده شده در تمرینات روزهای گذشته خبر داد و نوشت: «فیفا اخطار داد که روی ماسک، عدد، اسم و لوگو نمی‌تواند قرار بگیرد.»

بنابراین ماسک‌هایی که سون از انگلیس و باشگاه تاتنهام با خود به دوحه آورده و همگی شماره ۷ را روی خود داشتند، حالا از چرخه کنار رفته‌اند و او روز گذشته از پوشش جدید برای محل مورد جراحی استفاده کرد.

خبرنگار یونهاپ همچنین در این گزارش نوشت: «او در همه بخش‌های تمرین حضور یافت اما گهگاه دست خود را به سمت ماسک جدید می‌برد و کمی تکان می‌داد. به نظر چندان با این ماسک راحت نبود.»

1765381

به نظر می‌رسد ماسک‌های قبلی سون بر اساس صورت طراحی شدند اما این صورت‌بند جدید از مدل آماده‌ای است که در دوحه تهیه شده است.

با این حال یکی از مسئولان کره‌جنوبی اظهار داشت که عدد شماره ۷ مثل یک برچسب روی ماسک‌ چسبیده و آنها تلاش می‌کنند تا با مخدوش کردن آن، ماسک مورد علاقه سون را در اختیار او قرار بدهند.

البته بررسی نهایی در لحظه شروع بازی و توسط داور انجام خواهد شد و او تصمیم آخر را می‌گیرد.

تیم کره‌جنوبی در جام جهانی رودرروی پرتغال، غنا و اروگوئه قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها