کد خبر : 1854238 | 28 آبان 1401 ساعت 12:48 | 25.6K بازدید | 16 دیدگاه

مخالفت رئال: برای بلینگام این همه پول نمی‌دهیم

باشگاه رئال مادرید حاضر به پرداخت 130 میلیون پوند برای جذب جود بلینگام، ستاره دورتموند، نیست.

مخالفت رئال: برای بلینگام این همه پول نمی‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"، بلینگام در چند هفته اخیر و خصوصا پس از جدایی ارلینگ هالند به ستاره اول دورتموند تبدیل شده و درخششی که از خود به نمایش گذاشته باعث شده که بسیاری از باشگاه‌های اروپایی به فکر جذب او باشند. 
پیش از این گفته می‌شد که لیورپول مدعی اصلی جذب این بازیکن است اما حالا مدتی است که نام رئال مادرید بیشتر از هر باشگاه دیگری در کنار نام او به گوش می‌رسد. 
بسیاری انتظار دارند که این ستاره انگلیسی پس از پایان فصل جاری از دورتموند جدا شود اما مبلغ بالایی که این باشگاه برای فروش او در نظر گرفته، عملا این کار را بسیار دشوار خواهد کرد.

1756145


روزنامه اسپانیایی اسپورت مدعی شده است که این هافبک 19 ساله همچنان در صدر فهرست اهداف رئال برای تابستان سال آینده قرار دارد اما آنها نمی‌خواهند مبلغ 130 میلیون پوند را برای به خدمت گرفتن او هزینه کنند چون مبلغ بسیار زیاد و قابل توجهی است. 
این تصمیم از سوی مدیران رئال مادرید ممکن است راه را برای باشگاهی مانند لیورپول باز کند تا مذاکرات با این باشگاه را از سر بگیرند و پیشنهاد جذابی را به مدیران دورتموند و همچنین اطرافیان بلینگام ارائه کنند. 
پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ نیز دو باشگاه دیگری هستند که علاقه زیادی به بلینگام دارند اما او پیش از این گفته بود که دوست دارد در رئال یا لیگ برتر انگلیس بازی کند.
 

دیدگاه‌ها