کد خبر : 1854279 | 28 آبان 1401 ساعت 15:26 | 13.5K بازدید | 6 دیدگاه

همه یک هدف داریم و آنهم قهرمانی است

ساپینتو: خانواده بازیکنان استقلال درخواست مالی دارند

سرمربی استقلال خطاب به مدیرعامل باشگاه اعلام کرد که تمرینات این تیم از فردا شروع خواهد شد.

ساپینتو: خانواده بازیکنان استقلال درخواست مالی دارند

به گزارش "ورزش سه"، در جلسه امروز علی فتح‌الله‌زاده با اعضای کادرفنی و بازیکنان استقلال که در محل تمرین و درباره مشکلات مالی برگزار شد، ریکاردو ساپینتو نیز دقایقی به صحبت پرداخت.

سرمربی استقلال در این نشست خطاب به مدیرعامل گفت: خیلی ممنون که آمدید و در خصوص مسایل مختلف، شفاف سازی کردید. این بازیکنان یک جام آورده‌اند که در استقلال به دست نیامده بود و تاریخ سازی کردند.

او ادامه داد: وقتی خانواده بازیکنان از آن‌ها درخواست مالی دارند که نمی‌توانند فراهم کنند، اذیت می‌شوند. شما یک تعهد بزرگی را امروز دادید و می‌دانیم کارتان خیلی سخت است ولی مهم حل مشکلات‌ است که شما هم برای انجام آن در حال تلاش هستید. این تیم لایق بهتر از اینهاست.

سرمربی استقلال همچنین گفت: سعی و تلاش خود را بکنید و نگذارید زمان زیادی بگذرد. لطفا تا قبل از دربی هم در صورت فراهم شدن شرایط، قدم به قدم و به صورت تدریجی مشکلات تیم را برطرف کنید. ما یک تیم هستیم و یک هدف داریم و می‌خواهیم قهرمان شویم. بابت تلاش‌تان ممنونیم.

ساپینتو در پایان افزود: با توجه به طولانی شدن جلسه امروز بازیکنان و اعضای کادر فنی با مدیرعامل باشگاه استقلال و هماهنگی انجام شده، تمرینات استقلال از ظهر فردا آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها